کد خبر: ۲۰۵۹۲۴
زمان انتشار: ۱۲:۵۶     ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
سرمربي منچسترسيتي با انتقاد شديد از داور مسابقه مي گويد او با تصميم‌هاي يک طرفه‌اش سرنوشت بازي را تغيير داد.

منچسترسيتي در دور رفت مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا در خانه با نتيجه‌ دو بر صفر مغلوب بارسلونا شد تا شانس صعود به مرحله بعد را تا حدود زيادي از دست بدهد.

مانوئل پيگريني، سرمربي منچسترسيتي پس از شکست تيمش برابر بارسلونا به انتقاد شديد از داور مسابقه پرداخت و او را عامل باخت برابر بارسلونا توصيف کرد.

پيگريني پس از پايان مسابقه گفت: فکر مي‌کنم در طول مسابقه داور قضاوت يک طرفه‌اي را انجام داد و تنها براي يک تيم تصميم مي‌گرفت. اعتراض من تنها به خاطر پنالتي و کارت قرمز نيست، بلکه به خاطر تمام طول مسابقه است که داور در آن يک طرفه به سود بارسلونا قضاوت کرد. او با تصميماتش در اين ديدار باعث شد تا سرنوشت بازي جور ديگري رقم بخورد. او در صحنه اي که گل اول را دريافت کرديم، خطاي واضح سرخيو بوسکتس روي ناواس را نديد، در حالي که او نزديک به صحنه بود و تنها سه متر با آن فاصله داشت. نمي‌دانم که چرا در سوت خود ندميد و بلافاصله پس از آن دميکليس پشت محوطه جريمه روي ليونل مسي خطا کرد، اما داور باز هم يک اشتباه ديگر مرتکب شد و آن صحنه را پنالتي تشخيص داد، در حالي که به هيچ وجه پنالتي نبود. وقتي داور در چنين بازي حساسي برابر تيمي خوب مثل بارسلونا اشتباه‌هاي بزرگ و تاثيرگذاري دارد، پيروز شدن و کسب نتيجه‌ آسان نيست.

سرمربي شيليايي منچسترسيتي در ادامه باز هم به انتقاد از داور اين ديدار پرداخت و اعلام کرد که او نبايد قضاوت اين ديدار را عهده‌دار مي‌شد و يوفا نبايد او را به عنوان داور اين ديدار انتخاب مي‌کرد.

پيگريني در ادامه گفت: فکر مي‌کنم انتخاب داوري که قبلا نيز به سود بارسلونا سوت زده براي اين ديدار کار اشتباهي بوده باشد. او 12 ماه قبل در بازي بارسلونا و ميلان در دور يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا باز هم اشتباه‌هاي زيادي داشت و در چندين نوبت به سود بارسلونا قضاوت کرد. باز هم تکرار مي‌کنم که انتخاب چنين داوري براي اين ديدار تصميم اشتباهي بود.

منچسترسيتي سه هفته‌ ديگر بايد براي ديدار برگشت خود در اين مرحله برابر بارسلونا به ميدان برود. با اين وجود پيگريني هنوز هم براي تيمش شانس صعود قائل است و در اين باره مي‌گويد: به نوکمپ مي‌رويم تا تلاشمان را براي صعود نشان دهيم. اميدواريم که بتوانيم جبران کنيم. ما در مرحله گروهي توانستيم بايرن‌ مونيخ را در خانه‌اش شکست دهيم آن هم در حالي که در ديدار رفت در خانه خودمان از آنها شکست خورده بوديم. شايد اگر با نتيجه‌ يک بر صفر بازي به پايان مي‌رسيد کارمان خيلي آسان تر مي‌شد، اما در بد موقعي گل دوم را دريافت کرديم. بازي در حال اتمام بود و يک لحظه خط دفاعمان تمرکزش از دست داد تا دروازه‌مان باز شود. بايد منتظر بمانيم ببينيم تا چه اتفاقي رخ خواهد داد.

منچسترسيتي شنبه در آغاز هفته‌ بيست و هفتم ليگ برتر در خانه پذيراي استوک سيتي خواهد شد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها