کد خبر: ۲۰۵۸۹۴
زمان انتشار: ۱۲:۰۶     ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
بازیکن پرسپولیس گفت: بهتر است پیشکسوتان باشگاه به جای حاشیه سازی از تیم حمایت کنند و مثل پیشکسوتان استقلال باشند.
محسن مسلمان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا در مورد وضعیت مصدومیتش گفت: من دو سه ماه با مصدومیت برای پرسپولیس بازی کردم و در دیدار با صبای قم هم سه اخطاره هستم و غایبم و اکنون هم تمرینات بدنسازی خودم را انجام می دهم تا شاید بتوانم برای سه بازی آخر پرسپولیس آماده شوم. استخوان کشک پایم یک سانت کوتاه شده است.

وی ادامه داد: مطمئنم نبود یک بازیکن در پرسپولیس تاثیرگذار نیست و بازیکنان با تمام توان برای برد مقابل صبا روز جمعه بازی خواهند کرد.ما هنوز هم برای قهرمانی در لیگ برتر شانس داریم .

مسلمان در مورد انتقادهایی که محمد مایلی کهن از علی دایی و پرسپولیس انجام داده گفت: من در حدی نیستم که بخواهم در مورد مایلی کهن یا علی دایی اظهار نظر کنم اما می دانم که بهتر است پیشکسوتان یک باشگاه فقط تیم را حمایت کنند و ااگر هم مطلبی را می خوهند از سر دلسوزی بگویند بهتر است به محل تمرین تیم بیایند مستقیم و بی واسطه و بی حاشیه سازی مطالب شان را به ما بگویند. در استقلال فقط حسن روشن گاهی چنین مصاحبه هایی می کند و دیگر پیشکسوتان این باشگاه فقط از تیم استقلال حمایت می کنند و دوست دارند تیمشان نتیجه بگیرد. در ملوان هم همین شرایط هست و بیشتر پیشکسوتان باشگاه از تیم شان حمایت می کنند.

مسلمان در مورد کار کردن با دایی گفت: خیلی از بازیکنان ایران آرزوی شان است که با دایی کار کنند و منم هم از این قاعده مستثنی نبودم. اکنون هم از کار با دایی خوشحالم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها