بمناسبت یادواره سیامین سرداران و فرماندهان شهدای استان قم؛
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، این روزها وضعیت مالی صداوسیما به شدت وخیم شده، تا جایی که تک تک برنامههای این مجموعه به تسخیر اسپانسرها و تبلیغات تجاری درآمده است.
بر همین اساس یک برنامه ورزشی در شبکه دوم تلویزیون برای هر بار روی آنتن رفتن مبلغ 20 میلیون تومان به صداوسیما پرداخت میکند!
این برنامه پرحاشیه که در جذب مخاطب هم چندان موفق عمل نکرده است، فعلا با این ترفند به کار خودش ادامه میدهد تا زمانی که اسپانسر مشهورش از پرداخت هزینهها سر باز بزند.
وقتی سازمان برای پخش چنین برنامههایی پول میگیرد، معلوم است که نظارت محتوایی بر آنها به حداقل میرسد.