کد خبر: ۲۰۵۷۰۰
زمان انتشار: ۱۴:۲۲     ۲۹ بهمن ۱۳۹۲
مدیررسانه‌ای باشگاه صبای قم گفت: اگر به پرسپولیس ببازیم با توجه به شرایط بد مالی کارمان سخت می‌شود.

رضا مالکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص مشکلات مالی باشگاه صبای قم گفت: وضعیت تیم در حال حاضر به دلیل مشکلات مالی خطرناک شده و حتی سه مورد بازیکنان اعتصاب کردند که آقای کشوری‌فرد به تهران آمد و با آنها صحبت کرد تا در انتهای لیگ به مشکل نخوریم. ما به بازیکنان در اردوی کیش چک‌هایی دادیم که هنوز پاس نشده اما آنها با جان و دل کار می‌کنند اما باید بگویم برد فجر سپاسی مقابل ذوب‌آهن شرایط ما را خطرناک کرده و اگر مسئولان به فکر تیم نباشند روی خط قرمز می‌رویم.

وی ادامه داد: صبای قم و فجرسپاسی کمترین میزان قراردادها را دارند و شاید در تیم ما به جز عنایتی و یکی دو بازیکن با تجربه دیگر بقیه بازیکنان رقم پایین‌تری گرفتند و اما آنها حتی اجاره خانه‌هایشان را نمی‌توانند بپردازند و ما با این شرایط مشخص نیست که چطور می‌خواهیم به دیدار پرسپولیس برویم و اگر با این روحیه پایین بازی مقابل پرسپولیس را از دست بدهیم کارمان خیلی سخت می‌شود.

مدیر رسانه‌ای باشگاه صبای قم در پایان گفت: از زمانی که آقای دهناد رئیس هیأت مدیره باشگاه استعفا داده وضعیت ما خطرناک‌تر شده چرا که او معاونت مالی اداری استانداری بود و چتر حمایتی خوبی برای صبا به حساب می‌آمد. از طرف دیگر آقای کشوری‌فرد با حساب شخصی‌اش 600 میلیون تومان وام گرفته و برای بازیکنان 7 درصد از مبلغ‌شان را تزریق کرد اما این موضوع هم برای گذشته بود والان شرایط خطرناکی است و اگر بخواهیم صبای قم در لیگ برتر باقی بماند باید همه دست به دست هم بدهیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها