کد خبر: ۲۰۵۶۹۳
زمان انتشار: ۱۴:۲۱     ۲۹ بهمن ۱۳۹۲
بازيکن تيم فوتبال سايپا گفت: از پيشنهاد تراکتورسازي بي‌خبرم اما دوست دارم در آسيا بازي کنم.

 

کاوه رضايي در خصوص شايعه پيوستنش به تراکتورسازي تبريز براي حضور در ليگ قهرمانان آسيا گفت: خودم از اين موضوع بي‌خبرم و فقط در حد شنيده‌ها اين موضوع به گوش خودم رسيده و هنوز نمي‌دانم که باشگاه تراکتورسازي با باشگاه سايپا در اين زمينه صحبتي کرده يا نه اما در اين زمينه من تصميم‌گيرنده نيستم و باشگاه مي‌تواند درباره من تصميم بگيرد.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: همه دوست دارند در ليگ قهرمانان آسيا بازي کنند و من هم از اين موضوع مستثني نيستم چرا که بازيکناني را نمي‌توانيد پيدا کنيد که دوست نداشته باشد در رقابت‌هاي آسيايي بازي کند اما به هر حال نظر کادر فني و مديران باشگاه سايپا در اين زمينه مهم است و من تابع دستورات آنها هستم.

رضايي افزود: تا جايي که شنيده‌ام در همين يکي دو روز بايد ليست نهايي ارسال شود و چون باشگاه سايپا در اين زمينه به من چيزي نگفته نمي‌دانم رفتنم به تراکتورسازي صحت دارد يا نه.

بازيکن تيم فوتبال سايپا در خصوص ديدارشان با گسترش فولاد تبريز هم ادامه داد: در 20 دقيقه اول ما خوب نبوديم و گسترشي‌ها خيلي خوب بازي را آغاز کردند اما از دقيقه 20 به بعد توپ و ميدان دست ما بود و حاکم بازي بوديم اما متأسفانه از موقعيت‌هايي که ايجاد کرديم نتوانستيم استفاده کنيم.

وي در پايان گفت: روي گلي هم که زدم کار کرده بودم و از پاس بين دفاع به خوبي استفاده کردم و با يک دريبل سر پا گلر را از پيش رو برداشتم و توپ را تبديل به گل کردم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها