کد خبر: ۲۰۵۵۱۲
زمان انتشار: ۲۱:۵۹     ۲۸ بهمن ۱۳۹۲
مهدي شريفي مي‌گويد: «به قولی ما هم سرمان به سنگ خورده و این‌بار دیگر امتیاز و قهرمانی لیگ را از دست نخواهیم داد.»
بانك ورزش - بعد از قهرماني تراكتورسازي در جام حذفي حالا كه قهرماني سپاهان در ليگ برتر با اما و اگرهمراه شده، خيلي ها در صحبت با سپاهاني‌ها از آن‌ها درباره افسوس شكست مقابل صنعت نفت آبادان در رقابت هاي جام حذفي مي‌پرسند. در ميان تمام اين مصاحبه‌ها اما شايد پاسخ مهدي شريفي به عنوان مهاجم جوان و موفق اين تيم به يكي از سايت هاي هواداري سپاهان صادقانه‌ترين جواب به اين سوال باشد. او در اين باره گفته: « ما تا بازی آخر باید کار خودمان را بکنیم چون کسب 12 امتیاز می‌تواند تضمین‌کننده قهرمانی ما باشد. اين اتفاق بايد بيفتد چون تیمی در این شرایط حق وا دادن ندارد، به قولی ما هم سرمان به سنگ خورده و این‌بار دیگر امتیاز و قهرمانی لیگ را از دست نخواهیم داد.»
با توجه به راه سختي كه سپاهان در پيش دارد بايد صحت اين حرف شريفي را دربازي‌هاي آينده تيم كرانچار ديد. كه آيا واقعاً سرسپاهاني ها به سنگ خورده و ديگر به اين راحتي امتياز از دست نمي دهند يا نه؟
او البته درباره قهرماني تراكتورسازي در اين رقابت‌ها هم مي گويد: « خیلی افسوس خوردم چون اصلاً ممکن نیست بازیکنی افسوس نخورد چون غیر از این باشد بازیکن بیمار است! به هر صورت ما لیاقت قهرمانی در جام‌حذفی را داشتیم که از دست دادیم اما با این وجود ما تمرکز کرده‌ایم که ان‌شا‌ءا... قهرمان لیگ شویم و در لیگ قهرمانان آسیا نیز بهترین نمایش را داشته باشیم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها