کد خبر: ۲۰۵۵۰۳
زمان انتشار: ۲۱:۵۵     ۲۸ بهمن ۱۳۹۲

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان از استقرار حسابرس‌های مورد تائید این وزارت‌خانه در فدراسیون‌های مختلف خبر داد.

به گزارش بانک ورزش و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، مناف هاشمی گفت: پیرو حکمی که وزیر ورزش و جوانان  دادند در چند  فدراسیون حسابرس مستقر کرده‌ایم تا از وضع مالی فدراسیون‌ها در سال‌های گذشته خصوصا سال ۹۱ گزارش دقیقی را به ما بدهند زیرا ملاک اصلی ما این سال است. از امروز در فدراسیون‌های کشتی، پزشکی ورزشی، تیراندازی، بدنسازی، فوتبال و والیبال حسابرس‌ها مستقر شده‌اند.

مناف هاشمی ادامه داد: برای گام دوم این برنامه، هفته آینده حدودا در ۱۵ تا ۲۰ فدراسیون دیگر هم تیم‌های بازرسی مستقر خواهند شد و امیدواریم در نیمه اول اسفند ماه در کل ۴۸ فدراسیون تیم‌های بازرسی که مورد تایید ما هستند، مستقر شوند.مدت زمان کاری این دوستان هم در هر فدراسیونی متفاوت است ولی بین یک تا ۳ ماه حجم کاری آنها به طول می‌انجامد.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به کمک به فدراسیون‌ها تا پایان سال، خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تا پایان سال به فدراسیون‌ها و هیئت‌های ورزشی کمک مالی کنیم تا آنها هم بتوانند برخی از مشکلات مالی خودشان را پشت سر بگذارند. باید این را هم اضافه کنم که هیچ فدراسیونی نمی تواند از ما مطالبه مالی داشته باشد. تمام پرداخت‌های وزارت ورزش و جوانان کمک محسوب می‌شود. خود فدراسیون‌ها باید بتوانند درآمدزایی کنند.آنها باید از طریق کمیته ملی المپیک، جذب اسپانسر و فروش بلیت بتوانند درآمدزایی داشته باشند.

او در پایان در مورد کمک معاونت توسعه و پشتیبانی در زمینه موضوع ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال به خادم گفت: ما بر ای کمک به این ۲ باشگاه به آقای خادم کمک خواهیم کرد

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها