کد خبر: ۲۰۵۴۵۴
زمان انتشار: ۲۱:۰۹     ۲۸ بهمن ۱۳۹۲
مهاجم تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در ديدار مقابل نفت تهران داور مسابقه به اشتباه عليه ما پنالتي گرفت.
غلامرضا رضايي ابتدا در خصوص شرايط فولاد خوزستان اظهار داشت: خوشبختانه طبق برنامه‌ در شرايط بسيار خوبي قرار داريم. ما حتي مي‌‌توانستيم برابر نفت با يک پيروزي شيرين تهران را ترک کنيم اما متأسفانه اين اتفاق نيفتاد.

به نقل از فارس، وي افزود: همان طور که مي‌دانيد به دليل نزديکي بازي‌ها چند هفته‌اي را خوب تمرين نکرديم و فقط مجبور بوديم ريکاوري کنيم اما تا بازي با نفت وقت کافي بود و خيلي خوب روي نقاط ضعف نفت تهران کار کرديم. بازي را خوب شروع کرديم اما با از دست 4 الي 5 فرصت همه چيز به يک باره در يک صحنه پنالتي تغيير کرد. اگر ما گل مي‌زديم قطعا نفت ديگر نمي‌توانست به تساوي برسد اما متأسفانه گل دوم را نزديم.

مهاجم فولاد درباره پنالتي نفت تهران نيز گفت: من در مورد پنالتي با خود داور حرف زدم. به او گفتم که تصميمش اشتباه بود اما او گفت اگر براي شما هم همين اتفاق مي‌افتاد من پنالتي اعلام مي‌کردم به همين دليل شايد داور چيزي ديده بود که ما نديده‌ايم و به نظر ايشان احترام مي‌گذاريم.

وي افزود: ما قطعا دنبال قهرماني هستيم. در 5 بازي انتهايي ليگ برتر با برنامه وارد زمين شديم. ابتدا ملوان را شکست داديم و مقابل نفت به تساوي رسيديم و حالا براي بازي‌هاي آينده نيز برنامه‌هاي ويژه‌اي داريم تا انشاء‌الله به قهرماني برسيم. هدف ما قهرماني است و مطمئن باشيد اين حق ماست.

رضايي در مورد از دست دادن جام حذفي نيز گفت: باور کنيد وقتي براي ديدار با تراکتورسازي به تبريز رفتيم از هوايي آمده بوديم که هر چه در تبريز خودمان را گرم مي‌کرديم، گرم نمي‌شديم از طرفي ديگر در زميني بازي کرديم که واقعا خيلي خراب بود.

وي افزود: زمين تبريز در اتفاق عجيبي هميشه يخ‌زده است البته ما در زمين خاکي يخ زده تبريز بازي مي‌کرديم چون به نظرم اصلا زمين در تبريز شرايط بازي نداشت و خود تراکتور هم دچار مشکل شده بود. ما هم تيمي هستيم که روي زمين راحت‌تر بازي مي‌کنيم اما در زمين خاکي يخ‌زده تبريز نمي‌توانستيم کاري کنيم ولي همه چيز تمام شده و بايد اکنون به ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا فکر کنيم چون شرايط بسيار خوبي داريم و همه با انگيزه بالا به اين دو جام فکر کنيم.

وي در پاسخ به سؤالي که قبول داري يکي از بهترين تصميم‌هاي زندگي‌ات را در نيم‌فصل گرفتي، گفت: بله يکي از بهترين تصميم هاي زندگي فوتبالي‌ام را با توجه به شرايط در نيم فصل گرفتم. من قبلا هم در فولاد بودم و با همان دانش و مشاوره‌هاي بسيار خوب مخصوصا با برادر بزرگ‌ترم به فولاد آمدم اما موقعي همه چيز شيرين مي‌شود که با فولاد جام قهرماني را بالاي سر ببرم.

وي افزود: ما چند بازي بسيار سخت مقابل تراکتورسازي و استقلال و سپس گسترش‌فولاد داريم البته دو بازي آينده ما تکليف قهرماني را مشخص مي‌کند و اگر بچه‌هاي ما سالم باشند مطمئن باشيد مدعي اول قهرماني هستيم.

وي در مورد دعوتش به تيم ملي نيز گفت: از روز اول گفتم تمام تلاشم را کردم تا به تيم ملي دعوت شوم. الان هم دوست دارم در شرايطي به تيم ملي اضافه شوم که فولاد قهرمان باشد تا در جام جهاني به تيم ملي کشورم خدمت کنم. فقط مسئولان بدانند تيم ملي نبايد فراموش شود و الان موقع بسيار حساسي براي تيم ملي است. اگر زمان را خدايي ناکرده از دست بدهيم امکان دارد اتفاقي بيفتد که جبرانش خيلي سخت است پس مسئولان به دنبال بازي‌هاي تدارکاتي و اردوها باشند و اين خوب نيست که بگوييم به خاطر مشکلات مالي نمي‌توانيم بازي دوستانه و اردو برگزار کنيم. ما کشوري داريم که همه چيز در آن وجود دارد و بايد براي شادي دل مردم همه بايد با هم يکدل شويم و به تيم ملي کمک کنيم تا در جام جهاني زنگ تفريح نشويم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها