کد خبر: ۲۰۵۴۴۰
زمان انتشار: ۲۱:۰۲     ۲۸ بهمن ۱۳۹۲
ادواردو نلو وينگادا با ارسال ايميلي براي کفاشيان با پذيرش درخواست‌هاي فدراسيون فوتبال براي نشستن روي نيمکت تيم ملي المپيک اعلام آمادگي کرد.
اين مربي پرتغالي درباره توافقش با فدراسيون فوتبال ايران و جزييات آن گفت‌وگويي با خبرنگار ايسنا انجام داد. وينگادا از فرستادن ايميلي به علي کفاشيان خبر داد و گفت: تقريبا درخواست‌هاي فدراسيون فوتبال براي تيم المپيک را پذيرفتم و ايميلي را شنبه‌ شب (پريشب) براي رييس فدراسيون ايران ارسال کردم. در آن ايميل برنامه‌هايم را عنوان و براي سرمربيگري تيم المپيک ايران اعلام آمادگي کردم. يکسري اطلاعات را فرستادم و نظراتم را درباره هدايت تيم ملي المپيک اعلام کردم. هر آن چه را فکر مي‌کردم براي تيم المپيک مناسب است، براي رييس فدراسيون فرستادم.

وي در پاسخ به اينکه چه زماني قرار است از مسوولان فدراسيون جواب بگيرد، تصريح کرد: پس از جلسه و مذاکره‌اي که با روسا داشتم و توافق تقريبي قرار شد هم من برنامه‌هايم را ارسال کنم و هم فدراسيون موافقت نهايي‌اش را با ارسال ايميل اعلام کند. من برنامه‌هايم را فرستادم اما هنوز جوابي دريافت نکرده‌ام. قرار است فدراسيون ايران تا آخر اين هفته پاسخ نهايي‌اش را به من اعلام مي‌کند و به خاطر اينکه کارلوس کي‌روش اکنون برزيل است، نتوانستم هماهنگي‌هاي بعدي را انجام داده و با آنها صحبت کنم.

وينگادا در واکنش به اينکه مگر برنامه‌هايش را با کي‌روش هماهنگ مي‌کند، به ايسنا گفت: بله در اين‌باره همينطور است و تقريبا هر روز با کي‌روش در تماس هستم. وقتي پس از جلسه با رييس فدراسيون با کي‌روش صحبت کردم، او از توافق ميان ما خوشحال شد و به من گفت که فدراسيون ايران در حال حاضر شرايط گذشته را ندارد و کار خوبي کردي که به فدراسيون تخفيف دادي.

اين مربي پرتغالي در پاسخ به اينکه آيا پذيرفته‌ است دستيار اولش يک مربي ايراني باشد، خاطرنشان کرد: بله همينطور است. قطعا پذيرفته‌ام و خيلي مسايل در برنامه‌هاي من وجود دارد.

وي در واکنش به اينکه فدراسيون پذيرفته است، دستياران خارجي را با خود به ايران بياورد، به ايسنا گفت: البته با خودم دستيار به ايران مي‌آورم و مي‌خواهم از مربياني استفاده کنم که آدم‌هاي حرفه‌اي باشند و احتمالا کساني خواهند بود که قبلا در ايران با من همکار بوده‌اند.

به گزارش ايسنا تنها سابقه مربيگري وينگادا در ايران مربوط به حضورش در تيم پرسپوليس است که در آن زمان کاستا و کارواليو دستياران او بودند.

وينگادا در پاسخ به اينکه پس از توافق نهايي با فدراسيون چه زماني به ايران سفر خواهد کرد، اظهار کرد: به محض اينکه توافق نهايي حاصل شود به ايران مي‌آيم.

اصلي‌ترين گزينه هدايت تيم المپيک ايران در پاسخ به اينکه آيا قرار است از اولين اردوي رسمي تيم المپيک با 30 بازيکن که گفته شده از 22 فروردين آغاز مي‌شود، هدايت اين تيم را برعهده بگيرد يا از آغاز سه اردوي استعداديابي اسفندماه، به ايسنا گفت: به هيچ وجه دوست ندارم پس از انتخاب نسبي بازيکنان هدايت تيم را برعهده بگيرم. بي‌شک پس از عقد قرارداد مي‌خواهم از اولين برنامه تيم المپيک در ايران باشم و کار استعداديابي و انتخاب بازيکنان را به طور مستقيم زيرنظر بگيرم. در حال حاضر مهم‌ترين مساله براي آماده شدن در راه رسيدن به المپيک، پيدا کردن 30 بازيکن خوب براي تيم ملي است که اين کار بايد به دقت انجام شود.

وي در پاسخ به اينکه توافقش براي عقد قرارداد چند ساله است، نيز تصريح کرد: ما ابتدا مسابقات آسيايي و سپس بازي‌هاي مقدماتي المپيک را پيش رو داريم. طبق توافق اگر تيم ايران بتواند به المپيک 2016 ريودوژانيرو صعود کند، همکاري من و فدراسيون هم ادامه خواهد داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها