کد خبر: ۲۰۵۳۶۳
زمان انتشار: ۱۴:۱۴     ۲۸ بهمن ۱۳۹۲
اظهارات جنجالی سرمربی تیم ملی که برعلیه سرمربی استقلال زده شد در نهایت به نفع دروازه بان آبی ها تمام شد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از رادنیوز، با یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال هم‌صحبت شده بودیم که بحث به دعوت یا عدم دعوت سیدمهدی رحمتی به تیم ملی رسید و طرف گفت: «برنامه ورزش و مردم بانی خیر شد!»

 

این آقای مسئول که با اطمینان خاطر فراوانی حرف می‌زد، ادامه داد: «دعوای کارلوس کی‌روش و امیر قلعه‌نویی که اوج آن را در برنامه چند هفته پیش ورزش و مردم شاهد بودیم، در نهایت به نفع سیدمهدی رحمتی تمام شد و احتمال دعوت مجدد این سنگربان به تیم ملی قوت گرفت.»

 

پرسیدیم چطور؟! گفت: «در پی آن حمله تند تلویزیونی سرمربی تیم ملی به سرمربی استقلال تهران، همه ما در فدراسیون دست به دست هم دادیم تا کارلوس کی‌روش و امیر قلعه‌نویی را دور یک میز و کنار هم ببینیم. بالاخره این تلاش‌ها نتیجه داد و این دو با یکدیگر جلسه‌ای دوستانه برگزار و آشتی کردند. شاید جالب باشد بدانید یکی از محورهای اصلی این گفتگو بحث بازگشت سیدمهدی رحمتی به تیم ملی بود که قلعه‌نویی از پشیمانی دروازه‌بان استقلال از خداحافظی عجولانه‌اش گفت و کی‌روش هم قول داد به این موضوع جدی‌تر از گذشته فکر کند!»

 

ما این اتفاق را به فال نیک گرفته و به عنوان یک اجنبی‌پرست! امیدواریم کارلوس کی‌روش تحت تاثیر حرف‌های امیر قلعه‌نویی، دروازه‌بان استقلال را بخشیده و بار دیگر زمینه حضور سیدمهدی رحمتی به تیم ملی را فراهم کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها