کد خبر: ۲۰۵۲۹
زمان انتشار: ۱۵:۳۲     ۲۷ شهريور ۱۳۹۰
ميهماني‌هاي مختلط كه قبلا در ويلاهاي شخصي و اجاره‌اي برگزار مي‌شد در حال حاضر به تالارهاي عروسي نيز كشانده شده؛ به طوري كه به بهانه برپايي جشن عروسي، طبقه‌اي از تالار را به خود اختصاص مي‌دهند.
«خبرگزاري دانشجو»؛ همزمان با برپايي جشن عروسي در تالاري در سيدخندان، در طبقه‌اي ديگر، پارتي برگزار شده بود تا در هياهوي ميهمانان عروس و داماد، سر و صداي ميهمانان نيمه عريان در مجلس گم شود.
 
جمعه هفته گذشته گروهي از دوستداران پارتي‌هاي مختلط كه معلوم نبود به كدام صنف، گروهك‌ و يا فرقه‌اي تعلق داشتند، در تالاري گرد هم آمده بودند تا در مجلسي سراسر لهو و لعب باده‌گرداني و باده‌پيمايي كنند.
 
ميزبانان اين دوره‌ نيمه عريان تا پياده‌روي مقابل تالار آمده بودند تا ميهمانانشان را بدرقه كرده و تا يك ميهماني ديگر در همين تالار يا تالاري ديگر در پناه جشن‌هاي عروسي از هم‌مسلك‌هاي خود خداحافظي كنند.
 
اين ميزبانان نيمه‌ عريان، گوشه‌اي از شهر را چنان براي خود قُرُق كرده بودند كه با خيال راحت و در حول و حوش يك نصف ساعت در نيمه‌هاي شب همه ميهمانان را بدرقه كردند و چند دقيقه بعد پژوي 206 آخرين ميزبان بدرقه كننده نيمه عريان را هم با خود برد.
 
گاهي اوقات، سرمستي در زندگي برخي افراد چنان هورا مي‌كشد كه براي التيام آلام شكم‌سيري خود مجبور مي‌شوند به هر قيمتي كه شده محفلي پيدا كرده و در باده‌نوشي‌هاي مختلط به عيش و نوش و خوشگذراني‌ بپردازند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۸ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۰
۱
۰
باید به این افراد درسی داده بشه تا حساب دست بقیه هم بیاد!

پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۸ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۰
۱
۰
کجایند نیروهای کماندویی جمع آوری دیشهای ماهواره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها