کد خبر: ۲۰۵۱۰۹
زمان انتشار: ۱۱:۳۳     ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
حرف‌های مایلی‌کهن که در برنامه ورزش از نگاه دو گفته بود شهرداری باید اتوبان‌های تهران را به نام برخی مدافعان پرسپولیس کند، بهانه خوبی شد برای سرخپوشان تا سر به سر مدافعان این تیم بگذارند!

به گزارش پایگاه 598 به نقل از رادنیوز، تمرین روز شنبه پرسپولیس پر از شوخی و خنده بود و سرخپوشان تا می‌توانستند سر به سر هم گذاشتند. هدف اکثر این شوخی‌ها هم مدافعانی نظیر سیدجلال، بنگر و نورمحمدی بودند.

 

از آن‌جایی که محمد مایلی‌کهن در برنامه ورزش از نگاه دو و در تحلیل وضعیت پرسپولیس گفته بود؛ «برخی مدافعان پرسپولیس که شهرداری باید نام‌شان را روی اتوبان‌های تهران بگذارد چون فصل قبل مهاجمان حریف به راحتی در خط دفاع پرسپولیس رفت و آمد می‌کردند، به جای عذرخواهی از هواداران، طلبکار هم هستند.»

 

بازیکنان پرسپولیس به شوخی به بنگر، سیدجلال و نورمحمدی می‌گفتند سلام اتوبان! آنها همچنین از این مدافعان پرسپولیس سوال می‌کردند حالا قرار است کدام اتوبان‌های تهران به نام شما شود؟!

 

واکنش مدافعان پرسپولیس به این شوخی‌ها فقط لبخند بود اما سیدجلال در گفتگو با خبرنگاران و در واکنش به حرف‌های مایلی‌کهن گفت: «آقای مایلی‌کهن اگر حرفی دارید، بیایید سر تمرین تا رودررو صحبت کنیم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها