کد خبر: ۲۰۴۸۹۲
زمان انتشار: ۱۱:۱۳     ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: اقدام ايمان مبعلي و باشگاه استقلال خوزستان، حرکتي ارزشي براي کمک به نماينده ايران بود.

امير قلعه‌نويي در خصوص ديدار استقلال و منتخب کيش اظهار داشت: اين بازي دوستانه بود و براي آنکه يک بازي خارج از اردو برگزار کنيم در اين مسابقه به ميدان رفتيم که اتفاقا بازي زيبايي از آب در آمد.

به گزارش فارس، وي در خصوص حضور ايمان مبعلي در ترکيب آبي‌پوشان گفت: مبعلي کار بسيار بزرگي کرد و او مي‌خواست که به تيم ما کمک کند که به اعتقاد من اين کار، کار ارزشي بود. از مجموعه تيم استقلال خوزستان و عبدالله ويسي نيز تشکر مي‌کنم که در اين شرايط نگاهي ملي داشتند و با پيوستن مبعلي به نوعي به ما کمک کردند.

سرمربي تيم استقلال با اعلام اين مطلب که آبي پوشان همچنان به دنبال به خدمت گرفتن يار کمکي هستند، گفت: دو بازيکن ديگر را مد نظر داريم ولي فعلا اسمي از آنها نمي‌بريم. باشگاه هايي که مد نظر ما هستند اعلام آمادگي کرده اند که بعد از پايان اين هفته ليگ جواب نهايي ا به ما بدهند.

قلعه‌نويي همچنين در خصوص برپايي اردوي تيمش در کيش گفت: ما سعي کرديم در اين چند روز بيشتر کار وزنه انجام دهيم و به همين دليل برنامه‌هايي را که داشتيم در اينجا پياده کرديم. اما جا دارد از زحمات عزيزاني که در اينجا از تيم ما ميزباني کردند تشکر کنم. مطمئنا اثرات اين اردو را در آسيا و بازي هاي ليگ قهرمانان خواهيم ديد.

وي در پاسخ به اين سوال که وضعيت رحمتي چگونه است گفت: اين بازيکن بايد از دست خود عکس بگيرد که امروز اين کار را انجام خواهد داد و تحت مداواي کادر پزشکي است. اميدواريم که مشکل خاصي در اين خصوص وجود نداشته باشد.

وي در خصوص اعتراض باشگاه استقلال به تاريخ ديدار با فولاد خوزستان گفت: ما بايد روز سيزدهم فروردين ماه در امارات با الجزيره بازي کنيم و سه روز بعد در اهواز بايد به مصاف فولاد برويم. من از سازمان ليگ مي خواهم که نگاه ملي به ما داشته باشد همانطور که مطمئن هستم اين نگاه را دارد. باشگاه نيز به سازمان ليگ نامه زده و خواهان تغيير زمان بازي شده تا ببينيم چه خواهد شد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها