کد خبر: ۲۰۴۸۱۲
زمان انتشار: ۱۷:۱۹     ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
بازیکن تیم فوتبال گسترش‌فولاد تبریز گفت:خوشبختانه امسال ما در نیم فصل دوم نتایج خوبی گرفتیم و بازی با سایپا هم برای ما دیدار حساسی است چراکه سال اولی است که در لیگ برتر حضور داریم و می‌خواهیم جایگاهمان را حفظ کنیم.
 جابر انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درخصوص دیدار تیم‌های گسترش فولاد تبریز و سایپا گفت: خوشبختانه امسال ما در نیم فصل دوم نتایج خوبی گرفتیم و بازی با سایپا هم برای ما دیدار حساسی است چراکه سال اولی است که در لیگ برتر حضور داریم و می‌خواهیم جایگاهمان را حفظ کنیم و تمرینات خوبی هم انجام داده‌ایم و با انگیزه زیاد می‌خواهیم سه امتیاز بازی روز یکشنبه را کسب کنیم.

وی درباره تیم سایپا هم گفت: من در این تیم بازی می‌کردم و اکثر بازیکنان آن را می‌شناسم و با هم هم‌بازی بودیم. سایپا تیم جوان، یکدست و باانگیزه‌ای است و بازی سختی با این تیم در پیش داریم. سایپا هر سال بین هشت تیم اول است و امسال هم نفرات خوبی در این تیم بازی می‌کنند اما امیدواریم که آنها را شکست دهیم چراکه سایپا دچار حاشیه است و بعد از باخت به استقلال روحیه خوبی ندارند. کار ما در کرج سخت است اما تلاش می‌کنیم تا دست پر از این بازی خارج شویم.

انصاری در پایان گفت: برای این بازی من انگیزه زیادی دارم چراکه هم پیش از این بازیکن سایپا بودم و هم اینکه آنها در نیم‌فصل دوم من را می‌خواستند و خودم هم دوست دارم باز هم در این تیم به فوتبال خود ادامه دهم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها