کد خبر: ۲۰۴۴۲۵
زمان انتشار: ۱۴:۱۶     ۲۳ بهمن ۱۳۹۲
ریزش بخش‌هایی از سقف ورزشگاه لوز لیسبون نه تنها منجر به لغو دربی پایتخت پرتغال شده بلکه نگرانی‌هایی را در خصوص آمادگی این ورزشگاه برای میزبانی از فینال مهم‌‌ترین تورنمنت باشگاهی دنیا به وجود آورده است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل ازجام نیوز، شب گذشته (یک‌شنبه) قرار بود تیم‌ بنفیکا در دربی پایتخت پرتغال میزبان لیسبون باشد اما این بازی به دلیل ریزش قسمت‌هایی از سقف استادیوم لوز لیسبون در اثر طوفان لغو و به زمان دیگری موکول شد.تصمیم مسئولان لیگ فوتبال پرتغال برای لغو بازی زمانی اتخاذ شد که مقادیر زیادی از عایق‌های رطوبتی سقف ورزشگاه لوز با ورزش شدید باد در فضای استادیوم پراکنده شد و بیم جدا شدن بخش‌های دیگر از سقف، اتفاقی که اندکی بعد رخ داد، مسئولان ورزشگاه را مجاب کرد هر چه سریع‌تر نزدیک به 50 هزار هوادار را از ورزشگاه خارج کنند تا از یک فاجعه بزرگ‌ جلوگیری شود. به محض خروج هواداران بخش‌هایی از سقف ورزشگاه روی سکوها فرویخت.

 

ورزشگاه لوز لیسبون که در سال 2003 بازسازی و در رقابت‌های یورو 2004 پرتغال نیز از آن استفاده شد، در پایان فصل جاری میزبان بازی فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا است و اتفاقی که شب گذشته رخ داد نگرانی‌هایی را در خصوص امنیت این ورزشگاه برای میزبانی از بازی پایانی مهم‌ترین و پربیننده‌ترین فینال فوتبال باشگاهی دنیا به وجود آورده است.

 

در زیر تصاویر مربوط به ریزش بخش‌هایی از ورزشگاه استادیوم لوز را مشاهده می‌کنید:

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها