کد خبر: ۲۰۴۰۳۳
زمان انتشار: ۱۳:۲۶     ۲۱ بهمن ۱۳۹۲

رئیس کمیته ملی المپیک با مثبت ارزیابی کردن عملکرد فدراسیون گلف گفت: باید شرایطی فراهم گردد تا گلف ایران با دستیابی به کرسی‌های بین‌المللی بتواند نقش موثری در گلف آسیا و جهان ایفاء کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،کیومرث هاشمی در دیدار با کیکاوس سعیدی رئیس فدراسیون گلف ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به المپیکی بودن گلف این رشته ورزشی میتواند کرسی‌های بین‌المللی مناسبی را در عرصه‌های جهانی و آسیایی در هر 3 رشته گلف، وودبال و مینی گلف کسب کند و در این راستا کمیته ملی المپیک حمایت‌های لازم را در این زمینه انجام خواهد داد.

وی همچنین میزبانی رویدادهای بین‌المللی را گام موثری در جهت پیشبرد و توسعه ورزش ایران در ابعاد ملی و بین‌المللی دانست و از مسئولین فدراسیون گلف خواست با تلاش مضاعف در جهت رشد و شکوفایی این رشته ورزشی از کلیه ظرفیت‌های موجود بخش خصوصی بهره‌گیری لازم را به عمل آورند.

در این دیدار کیکاوس سعیدی گزارشی از وضعیت موجود گلف ایران ارائه و آخرین وضعیت و جایگاه گلف کشورمان در آسیا و جهان را برای رئیس کمیته ملی المپیک تشریح کرد.

وی همچنین خواستار حمایت کمیته ملی المپک از فدراسیون گلف با توجه به برگزاری رقابت‌های آسیایی مینی گلف به میزبانی ایران و حضور رئیس کنفدراسیون گلف آسیا در ایران، مسابقات قهرمانی جهان در ژاپن و برگزاری کارگاه مربیگری بین‌المللی وودبال در سال آینده شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها