کد خبر: ۲۰۳۹۵۳
زمان انتشار: ۱۲:۱۸     ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
مراسم فارغ التحصیلی چهار زن فلسطینی از دوره های چتربازی در روسیه، در رام الله برگزار شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از واحد مرکزی خبر،  سازمان های امنیتی فلسطین در کرانه باختری مراسم فارغ التحصیلی چهار افسر زن را برگزار کردند. این افراد دوره چتربازی را با موفقیت در روسیه به پایان برده اند.

ناصر اللحام خبرنگار این شبکه در رام الله با اشاره به فارغ التحصیلی این افراد و مراسمی که به مناسبت بازگشت آنها از دوره آموزشی برگزار شد افزود: قرار است این چهار زن در آموزش های غواصی نیز شرکت کنند تا هسته اولیه یک گروه نظامی سی نفره را تشکیل دهند.

سمر ثوابته یکی از کسانی که دوره چتربازی را به پایان برده است گفت: امیدوارم نگاه ها و نظرها درباره زنان نظامی تغییر کند و همه دریابند که حضور زنان در عرصه نظامی صرفا به عنوان یک شغل و برای کسب درآمد نیست بلکه زنان می توانند در عرصه های عملی نیز وارد شوند و در عرصه های مختلف در کنار مردان ایفای نقش کنند.

پایان دوره چهار زن چترباز فلسطيني+عکس

لارا ابوکویک یکی دیگر از شرکت کنندگان در دوره چتربازی در روسیه گفت: ما دوره ها و آموزش های مختلفی دیدیم که آموزش های تاکتیکی، چتربازی و دیگر آموزش های اساسی از جمله آنهاست.

خبرنگار در ادامه گزارش خود با اشاره به مشارکت زنان در مقابله با نیروهای اشغالگر و شهادت تعدادی از آنها در این راه گفت: این زنان راه تاسیس ارتشی از زنان را برای کشور آینده فلسطین ادامه می دهند. فارغ التحصیلی این زنان از دوره های چتربازی بازتاب گسترده ای در رسانه های فلسطین داشت و با استقبال گسترده مطبوعات روبرو شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها