کد خبر: ۲۰۳۷۴۶
زمان انتشار: ۱۴:۴۵     ۲۰ بهمن ۱۳۹۲

سرمربی لیورپول با تمجید از شاگردانش پس از پیروزی پر گل برابر آرسنال می‌گوید همه‌ی تیم لیورپول برابر آرسنال فوق العاده بازی کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، هفته‌ بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس روز گذشته (شنبه) با برگزاری چند دیدار آغاز شد که در مهم‌ترین بازی لیورپول در خانه موفق شد برابر آرسنال جشنواره‌ای از گل به راه بیندازد و با نتیجه‌ پنج بر یک به پیروزی برسد.

برندان راجرز، سرمربی لیورپول پس از پیروزی پر گل تیمش برابر آرسنال، گفت: نمایش فوق‌العاده‌ای برابر آرسنال از خود نشان دادیم. این اولین باری نیست که در خانه چنین نمایش خوبی را نشان می‌دهیم. کلمه‌ای برای ستایش از بازیکنانم به ذهنم نمی‌رسد. باید از هواداران تیم تشکر کنم که امروز از دقیقه‌ یک تا پایان مسابقه ما را حمایت کردند. به ثمر رساندن پنج گل برابر آرسنال که هفته‌های زیادی در صدر جدول لیگ برتر قرار داشت کار آسانی نبود که موفق به انجام آن شدیم.

سرمربی لیورپول در ادامه گفت: همه چیز در بازی امروز ما خوب و باور نکردنی بود. کاملا از بازی بازیکنانم راضی هستم و آنها را ستایش می‌کنم. نکته خیلی خوب در تیم ما این است که بازی به بازی بهتر می‌شویم و پیشرفت می‌کنیم. بازیکنان جوان زیادی در تیممان داریم که به سرعت در حال رشد هستند. پیشرفت آنها در کنار بازیکنان با تجربه مثل جرارد و سوآرس نکته امیدوار کننده در تیم ماست.

دانیل استوریج، مهاجم لیورپول نیز که موفق شد چهارمین گل تیمش را در بازی با آرسنال به ثمر برساند، پس از پایان مسابقه گفت: از قبل هم می‌خواستیم که در این دیدار با قدرت به میدان برویم و به پیروزی برسیم. 20 دقیقه‌ ابتدایی مسابقه باور نکردنی بود و ما توانستیم در عرض 20 دقیقه‌ چهار گل به آرسنال بزنیم. نمایش تیمی ما در نیمه نخست بی‌نظیر بود. چه در خط دفاع و چه در خط حمله بی نقص ظاهر شدیم.

لیورپول موفق شد روز گذشته (شنبه) آرسنال را در خانه با نتیجه‌ پنج بر یک شکست دهد. رحیم استرلینگ دو بار، مارتین اشکرتل دو بار و دانیل استوریج برای لیورپول در این دیدار گلزنی کردند و تک گل آرسنال را نیز مایکل آرته‌تا از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

لیورپول با پیروزی در این دیدار 50 امتیازی شد تا جایگاه خود را در رده چهارم جدول تثبیت کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها