کد خبر: ۲۰۳۶۹۴
زمان انتشار: ۱۴:۰۳     ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
یكی از هواداران تبریزی پیشنهاد داده بازیکنان تبریزی تیم گسترش چند مصدوم از بازیکنان مهم از جمله ادینهو را روی دست مس بگذارند!

به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش، براي حضور در بازي ورزشگاه امام علي (ع) كرمان و حمايت از تيم فوتبال تراكتورسازي در بازي فينال جام حذفي، هواداران تراكتورسازي در سايت‌هاي هواداري خود در فضاي مجازي راهكارهاي عجيب و غريبي را ارائه داده‌اند كه مرور آن‌ها در نوع خود جالب خواهد بود.

 

يکی از سایت های هواداری تراکتور پیشنهاد داده است که هواداران تراکتور با پرچم های مس وارد ورزشگاه باهنر شوند و زمانی که داخل شدند ناگهان پرچم های تراکتور را همانند شمشیرخارج کنند!

 

تعداد دیگری از این سایت ها نیز اعلام کرده اند که در بازی این هفته مس و گسترش فولاد که در تبریز برگزار می شود نهایت سوء استفاده انجام گیرد و اولا هواداران تراکتور تا می توانند روحیه بازیکنان مس را کم کنند و بازیکنان تبریزی تیم گسترش نیز چند مصدوم از بازیکنان مهم از جمله ادینهو را روی دست مس بگذارند!

 

این صحبت ها سبب شده است که کرمانی ها و هواداران مس که البته تجربه کمتری از رودرو شدن اینچنینی با تیم ها و هوادارانشان داشته باشند با تعجب به این قضایا نگاه کنند.

 

البته هواداران مس نیز به صورت تشکیلاتی کارهای مربوط به بازی فینال را برای خود طرح ریزی می کنند و تصميم دارند حداقل يكي دو ساعت قبل از بازی حذفی به ورزشگاه بیایند تا با تصاحب سكوهاي بيشتر، اجازه ندهند تبريزي‌ها در همان 50 درصد فضاي متعلق به خود هم جا بگيرند. حالا ديگر بگذريم از اين كه مديرعامل مس به طور كل اين قانون را ناديده گرفته و اصرار دارد كه تنها 10 درصد از سكوها را به تراكتورسازي خواهند داد!

 

با اين تفاسير به نظر مي‌رسد روز 25 بهمن، اوضاع كل كل بين مس و تراكتورسازي وخيم تر از چيزي شود كه به نظر مي‌رسد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها