کد خبر: ۲۰۳۶۲
زمان انتشار: ۱۸:۳۴     ۲۵ شهريور ۱۳۹۰
نخستین اجلاس بین‌المللی بیداری اسلامی با حضور 600 اندیشمند خارجی از بیش از 80 کشور دنیا و 400 متفکر داخلی از فردا (شنبه) 26 شهریور ماه به مدت 2 روز در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار میشود.
به گزارش خبرنگار سیاست خارجی خبرگزاری فارس، نخستین اجلاس بین‌المللی بیداری اسلامی با حضور 600 اندیشمند خارجی از بیش از 80 کشور دنیا و 400 متفکر داخلی از فردا (شنبه) 26 شهریور ماه به مدت 2 روز در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار می‌شود.

علی اکبر ولایتی دبیرکل نخستین اجلاس بین‌المللی بیداری اسلامی پیش از این در کنفرانس خبری برگزار شده در این خصوص با اشاره به اقبال اندیشمندان جهان اسلام به این اجلاس طی روزهای اخیر گفت که با توجه به استقبال بسیار زیادی که از سوی اندیشمندان برای حضور در این اجلاس به عمل آمده، احتمالاً بیش از 600 نفر از اندیشمندان و متفکرین سراسر جهان اسلام و همچنین اروپا و آمریکا در این اجلاس شرکت خواهند داشت.

وی با بیان اینکه در این اجلاس حداقل 400 نفر از اندیشمندان داخلی هم شرکت خواهند داشت، گفت که این اجلاس غیررسمی به لحاظ شرکت دولت‌ها است یعنی مسئولین دولتی و اجرایی کشورها در آن شرکت نمی‌کنند بلکه فقط اندیشمندان جهان اسلام در رابطه با آینده بیداری اسلامی و چگونگی استمرار آن به بحث و تبادل نظر می‌پردازند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها