کد خبر: ۲۰۳۴۶۸
زمان انتشار: ۲۰:۱۴     ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
سرمربي تيم استقلال گفت: بازيکنان تيم هاي شهرستاني که ما براي آسيا مي خواستيم آنها را بگيريم ديرور باختند و به همين دليل شرايط حساسي دارند.
امير قلعه نوعي در نشست خبري پيش ازبازي تيمش مقابل سايپا عنوان کرد:ابتدا اشاره اي به بازي قبلي داشته باشم.برد مبارک مس و مردم خوب کرمان اما در مسابقه با مس حق وردي دو پنالتي صد در صد ما را نگرفت ولي ما کوچکترين اشاره اي دراين باره در طول بازي و پس از آن نداشتيم.برد مبارک باشگاه مس و مردم کرمان باشد.

به گزارش اوج، وي ادامه داد: سايپا يکي از تيم هايي است که با برنامه بازي مي کند.بازيکنان اين تيم هم دوندگي زيادي دارند و مهره هاي تاثيرگذاري در اين تيم بازي مي کنند.ما در اين مدت نسبت به تيم سايپا کمتر استراحت کرديم.کادر فني امشب جلسه مي گذارد و احتمالا تصميماتي مي گيرد تا نسبت به بازي گذشته تغييراتي داشته باشيم.

سرمربي استقلال درباره جلسه با کي روش گفت: اگر خود دوستان خواستند از آن جلسه صحبت مي کنند.به هر حال جلسه خوبي بود.يک سري سوتفاهمات برطرف شد.هم من صحبت کردم و هم او صحبت داشت.مشکلاتي که در ذهن کي روش بود با نامه اي که ما نشان داديم برطرف شد.

وي درباره وضعيت بازيکنان کمکي استقلال براي ليگ قهرمانان آسيا اظهار داشت:سوال خوبي کرديد.ما در همين جلسه نامه اي زديم و به کي روش نشان داديم.قبل از برنامه ورزش و مردم اين کار را کرديم که چند ماه قبل با تيم ملي مي خواستيم تعامل داشته باشيم.بحث مان اين بود که خودمان مقابل تيم هاي عربي دست و پا بسته نباشيم و تيم ملي هم از بازيکنان ما استفاده کند.ما با تنها باشگاهي که صحبت کرديم استقلال خوزستان بود که درباره مبعلي حرف زديم.بقيه تيم ها شرايط حساسي دارند.ما مشکلات زيادي داريم.بايد بازيکني برداريم که در تيم ملي نباشد،باشگاهش موافقت کند و خود بازيکن هم به افکار تاکتيکي ما بخورد.ببينيد ما چقدر مشکل داريم.درباره مبعلي صحبت کرديم که ويسي هم همکاري کرد.اسم ديگري مطرح نشده است.ما اگر بخواهيم بازيکني بگيريم با باشگاهش صحبت مي کنيم.بازيکنان تيم هاي شهرستاني که ما براي آسيا مي خواستيم آنها را بگيريم ديرور باختند و به همين دليل شرايط حساسي دارند.

سرمربي استقلال درباره مذاکره با ميلاد ميداوودي گفت:ما فقط با مبعلي صحبت کرديم و صحبتي با ميداوودي نبوده است.

وي درباره قهرماني استقلال در ليگ برتر اظهار داشت:جام دست خداست.ما بايد تکليف مان را انجام بدهيم و نتيجه دست خداست.اگر خسرو حيدري زودتر برگردد مشکلات تاکتيکي ما برطرف مي شود.پس از اينکه چند بازيکن ما مصدوم شدند روي جمشيديان سرمايه گذاري کرديم که او هم مصدوم شد.بعد روي خسرو کار کرديم که او هم مصدوم شد.وقتي حيدري برگردد مي توانيم درباره قهرماني صحبت کنيم.الان هم فقط بايد به فکر بازي با سايپا باشيم.

سرمربي استقلال درباره اينکه چرا بازيکنان اين تيم اين قدر مصدوم مي شوند و اين مشکلات از کجاست اظهار داشت:کادر پزشکي ما جزو بهترين هاي آسياست.اين را يقين دارم.کبه در بازي با کاسپين مصدوم شد.احمد جمشيديان دردهايي داشت که من تا به حال آن را نشنيده بودم و نمي توانم اشاره کنم از کجاست.تيم پزشکي ما با متخصصان آلماني صحبت مي کردند.دردش از بين رفت و بعدا به تمرين آمد و گفت دوباره درد دارم.خسرو حيدري و بيگ زاده چون اول فصل بدنسازي نکردند فوندبدنشان ضعيف شده است.يک احمد جمشيديان است که براي خود من هم مبهم است چه شرايطي دارد.

وي درباره احتمال بازگشت مهدي رحمتي به تيم ملي گفت:اگر قرار است صحبت هاي آن جلسه به بيرون درز کند از طرف خود آنها باشد بهتر است.

قلعه نوعي درباره کمک نکردن وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت:سوال شما خارج از مسائل فني است.ان شالله در يک فرصت مناسب در اين باره صحبت مي کنم.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها