کد خبر: ۲۰۳۴۵۹
زمان انتشار: ۲۰:۰۲     ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
رئيس سازمان ليگ فوتبال ايران اعلام کرد: بنا بر مصوبه امروز هيأت رئيسه سازمان ليگ فوتبال ايران باشگاه‌هاي حاضر در ليگ قهرمانان آسيا مي‌توانند از 3 بازيکن قرضي ديگر باشگاه‌ها استفاده کنند.
به گزارش ورزش سه و به نقل از سازمان ليگ فوتبال ايران، مهدي تاج با اعلام اين خبر افزود: هدف هيات رئيسه سازمان ليگ از تصويب اين مصوبه کمک به تيم‌هاي استقلال تهران، فولاد خوزستان، سپاهان اصفهان و تراکتورسازي تبريز براي حضور پرقدرت در رقابت‌هاي اين فصل ليگ قهرمانان آسياست. طبق اين مصوبه اين بازيکنان تا پايان فصل ديگر نمي‌توانند در باشگاه قبلي خود بازي کنند.

رئيس سازمان ليگ درباره فينال جام حذفي نيز گفت: فينال جام حذفي با نظم خاص و در بهترين شرايط برگزار خواهد شد و در اين رابطه استانداري کرمان، شوراي تامين استان و هيات فوتبال کرمان و باشگاه‌هاي مس و تراکتورسازي کمال همکاري را خواهند داشت.

تاج افزود: همان‌طور که بهروان، رئيس کميته مسابقات سازمان ليگ اعلام کرده بود، شرايط حضور تماشاگران در اين بازي نيز مساوي است و 50 درصد به ميزبان و 50 درصد به ميهمان اختصاص داده شده است. در اين بازي به دليل اين که ميزبان آن به صورت قرعه‌کشي تعيين شد، بحث ميزبان و مهمان مطرح نيست و شرايط حضور تماشاگران براي هر دو تيم يکسان خواهد بود و اين موضوع پيش از قرعه‌کشي به اطلاع هر دو باشگاه رسيده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها