کد خبر: ۲۰۳۳۹۷
زمان انتشار: ۱۴:۰۲     ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
پس از اینکه کار جذب هافبک همنام خوزستانی باشگاه استقلال به مراحل نهایی رسیده آنها خواستار جذب مهاجم این تیم نیز شده اند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه قانون، از مدت‌ها پیش بحث حضور ایمان مبعلی هافبک استقلال خوزستان در استقلال تهران به گوش مي‌رسید و سرانجام قرار بر این شد که مبعلی به عنوان یار کمکی آبی ها در لیگ قهرمانان آسیا اين تيم را همراهی کند.

 

جالب اینکه در این راه مبعلی شخصا دست به کار شد و خودش رضایت باشگاه خوزستانی را جلب کرد تا به عنوان یار کمکی در آسیا با پیراهن استقلال به میدان برود.

 

ظاهرا جذب بدون دردسر ایمان مبعلی به اندازه ای آبی ها را خشنود کرده که هوس کرده اند تا میلاد میداوودی مهاجم همنام خوزستانی خود را هم به عنوان یکی دیگر از بازیکنان کمکی برای لیگ قهرمانان جذب کنند. به ویژه اینکه آبی ها در فصل جاری در خط حمله با مشکلات فراوانی روبه‌رو بوده اند و حضور یک میداوودی آماده و باانگیزه مي‌تواند بسیاری از دغدغه های آنها در خط حمله را کاهش دهد.

 

در همین رابطه مسئولان باشگاه استقلال حتی دست به دامان مبعلی شده اند تا با استفاده از رابطه نزدیک و صمیمي‌اش با میداوودی رضایت او و البته باشگاه استقلال خوزستان را جلب کند!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها