کد خبر: ۲۰۳۲۲۱
زمان انتشار: ۱۹:۴۳     ۱۸ بهمن ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال داماش گفت: اگر کسي همين الان مسئوليت داماش را قبول کند من مي‌روم.
علي نظرمحمدي، سرمربي تيم فوتبال داماش در نشست خبري بعد از تساوي با راه‌آهن سورينت، اظهار کرد: ما در هفته‌ گذشته زمين براي تمرين نداشتيم و فقط ديروز در نيمي از زمين عضدي توانستيم تمرين کنيم. ما تمام تاکتيک‌ها و تکنيک‌هاي راه‌آهن را تئوري کار کرديم. ما بسيار خوشحال هستيم که بازيکنان تمام تلاششان را کردند. در نيمه اول آنها بهتر بودند، ولي در نيمه دوم از لحاظ روحي و رواني روي بازيکنان کار کرديم و خيلي بهتر شديم و روي يک اتفاق گل خورديم، وگرنه امتيازات کامل اين بازي را کسب کرده بوديم. مي‌دانستيم که آنها روي ضد حملات خوب کار مي‌کنند، اما نتوانستيم از اندوخته خود محافظت کنيم.

به گزارش ايسنا، وي در ادامه گفت: در مورد سقوط داماش اصلا صحبت نکنيم بهتر است. پتانسيل تيم ما خيلي بالا است، بازيکنانم در مورد سقوط اصلا فکر نمي‌کنند. ما در نيمه دوم بازي امروز نشان داديم که مي‌توانيم خيلي بهتر بازي کنيم. مطمئن باشيد که هفته‌ بعد در اهواز بهتر بازي خواهيم کرد، چون استرس کمتري داريم و با اعتماد به نفس بازي مي‌کنيم .

سرمربي تيم فوتبال داماش در ادامه گفت: ما بايد باور برد را در بازيکنان تزريق کنيم. حالا که اسپانسر جديد آمده اگر بتواند از لحاظ مالي بازيکنان را شارژ کند شرايطمان بهتر مي‌شود. پتانسيل داماش در اين فصل همين است و بايد از اين پتانسيل براي حفظ داماش استفاده کرد.

نظرمحمدي در پايان گفت: داماش به مانند آتش است و هيچ کس نمي خواست به آن دست بزند. من اعتبار خودم را گذاشتم تا اين تيم را حفظ کنم . اگر کسي همين الان بيايد و مسئوليت اين تيم را قبول کند من مي‌روم. ما با دو جلسه تمرين جلوي تراکتورسازي يک امتياز گرفتيم. گريه من در پايان بازي با تراکتورسازي به خاطر شرف بازيکنانم بود. من سعي مي‌کنم با حرکاتي که انجام مي‌دهم تيمم را بالا ببرم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها