کد خبر: ۲۰۳۲۰۹
زمان انتشار: ۱۹:۳۸     ۱۸ بهمن ۱۳۹۲
مديرعامل پيشين باشگاه پرسپوليس از رئيس هيئت مديره اين باشگاه خواهان برگزاري نشست فوق‌العاده هيئت مديره شد.
در پي گفت‌وگوي اخير علي پروين با خبرنگاران که طي آن بدهي باشگاه پرسپوليس را بيش از 60 ميليارد تومان عنوان کرده بود، محمد رويانيان خواهان برگزاري نشست فوق‌العاده هيئت مديره باشگاه پرسپوليس شد.

به گزارش تسنيم، محمد رويانيان در اين خصوص اظهار داشت: از رئيس هيئت مديره باشگاه مي‌خواهم هرچه زودتر زمينه برگزاري نشست فوق‌العاده هيئت مديره را فراهم آورد تا در آن نشست تمام درآمدها، هزينه‌ها، بدهي‌هاي پرداخت شده در دوران مديريت بنده و بدهي‌هاي برجاي مانده از دوره مديريت من مورد بررسي قرار گيرد و به مردم اعلام شود.

وي در ادامه تاکيد کرد: در غير اينصورت هرچه که از سوي مسئولان باشگاه پرسپوليس به عنوان بدهي اعلام شود از سوي بنده مورد تاييد قرار نخواهد گرفت. پس از آنکه تمام اعضاي هيئت مديره باشگاه حضور داشته باشند و اسناد باشگاه به صورت شفاف مورد بررسي قرار گيرند، بدهي‌ها را تاييد خواهم کرد.

مديرعامل پيشين باشگاه پرسپوليس همچنين تصريح کرد: از مسئولان باشگاه درخواست کرده‌ام به هنگام حسابرسي باشگاه نماينده‌اي از طرف من حضور داشتند تا توضيحات لازم را ارائه کند. من آمادگي اين را دارم تا در خصوص بدهي‌ها و درآمدهاي باشگاه توضيحات لازم را ارائه کنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها