کد خبر: ۲۰۳۰۶۱
زمان انتشار: ۱۱:۵۱     ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
سرمربي سابق اينتر پيروزي اين تيم برابر بارسلونا در سال 2010 را زيباترين بازي 50 سال اخير مي‌داند.

اينتر در سال 2010 نمايش خيره کننده‌اي داشت و موفق شد با هدايت ژوزه مورينيو سه گانه فوتبال ايتاليا و اروپا را به دست آورد. آقاي خاص توانست پس از سال‌ها نراتزوري را قهرمان ليگ قهرمانان اروپا، معتبرترين رقابت باشگاهي کند.

به گزارش ايسنا،شاگردان مورينيو در نيمه نهايي دست به کار بزرگي زدند و تيم آماده و پرستاره‌اي چون بارسلونا را که در اوج به سر مي‌برد شکست دادند تا در فينال به مصاف بايرن مونيخ بروند. چند سال از پيروزي اينتر برابر بارسلونا مي‌گذرد. با اين حال هنوز مورينيو از خاطرات خوب آن روزها مي‌گويد.

سرمربي کنوني چلسي در گفت‌وگو با شبکه مدياست ايتاليا گفت که ديدار رفت اينتر برابر بارسلونا در جوزپه مه‌آتسا زيباترين بازي 50 سال اخير جهان بوده است.

آقاي خاص گفت هيچ وقت آن ديدار را فراموش نمي‌کنم. در ديدار رفت که در جوزپه مه‌آتسا برگزار شد موفق شديم با نتيجه 3 بر يک حريف خود را شکست دهيم. در آن بازي مي‌توانستيم با گل‌هاي بيشتري هم به پيروزي برسيم. حداقل اين ديدار مي‌توانست با اختلاف 4 – 5 گل به سود اينتر به پايان برسد اما در نهايت با 2 اختلاف برابر حريف خود به پيروزي رسيديم. آن ديدار بسيار زيبا بود. بر اين باورم که زيباترين بازي 50 سال اخير بوده است.

او افزود: قبل از بازي مي‌دانستيم که چنانچه در ورزشگاه خانگي خود پيروز نشويم، هيچ شانسي براي صعود نخواهيم داشت. همچنان که مي‌دانستيم که چنانچه در ديدار رفت ميزبان شويم، کار براي ما سخت و پيچيده خواهد شد. با روحيه بسيار بالايي به ميدان رفتيم. قصد داشتيم در اين ديدار به هر قيمتي که شده پيروز شويم به همين خاطر بازي هجومي را ارائه داديم.

مورينيو درباره ديدار برگشت در نوکمپ که با پيروزي يک بر صفر آبي اناري‌ها به پايان رسيد، گفت: ما در آن بازي 10 نفره شديم. مجبور بودم که براي باز نشدن دروازه تيمم يک هواپيما در خط دفاعي بگذارم.

اينتر در مجموع دو بازي رفت و برگشت با نتيجه 3 بر 2 آبي اناري‌ها را از پيش رو برداشت تا در فينال به مصاف بايرن مونيخ برود. شاگردان مورينيو در فينال هم موفق شدند با دو گلي که ديگو ميليتو باواريايي‌ها را شکست دهند و جام قهرماني را پس از مدت‌ها بالاي سر ببرند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها