کد خبر: ۲۰۲۹۷۲
زمان انتشار: ۰۰:۴۴     ۱۷ بهمن ۱۳۹۲

به گزارش 598 ، گفت‌وگوی تلویزیونی دکتر روحانی با مردم که قرار بود امشب بعد از خبر سراسری 21 از شبکه اول سیما پخش شود، با تاخیر پخش شد.

خبرگزاری دولتی ایرنا هم در خبری مدعی شده است که، رئیس صداوسیما اجازه پخش این گفت‌وگو را نداده است.

خبرگزاری تسنیم به نقل از برخی منابع خبری می‌گوید: برخی چهره‌های نزدیک به دولت خواستار چینش مجری ها و سوالات توسط خود دولت به سیاق گفت‌وگوی تلویزیونی پیشین رئیس جمهور بودند.

همچنین یک منبع مطلع به خبرگزاری تسنیم  گفت: روز قبل از مصاحبه رئیس‌جمهور، روحانی نژاد از سوی دفتر رئیس‌جمهور انتخاب می‌شود اما در اخرین دقایق منتهی به آغاز مصاحبه، ریاست‌جمهوری اصرار می‌کند که خانم پوریامین هم به عنوان مجری در مصاحبه حضور داشته باشد و این اقدام بدون هماهنگی قبلی با سازمان صدا و سیما انجام گرفته بود.

وی افزود: اصرار نهاد ریاست‌جمهوری بر انتخاب مجری توسط این نهاد، موجب شد که گفت‌وگوی زنده تلویزیونی در ساعت مقرر پخش نشده و به تعویق بیفتد. پس از دقایقی، صداوسیما می‌پذیرد که خانم پوریامین نیز در کنار آقای روحانی‌نژاد به عنوان مجریان برنامه حضور داشته باشند.

همچنین شبکه یک سیما در زیرنویسی اعلام کرد: به محض دریافت تصاویر از محل نهاد ریاست جمهوری سریال عصر پاییزی قطع خواهد شد.

* اخبار تکمیلی:

دکتر روحانی در ابتدای سومین  گفت‌وگوی تلویزیونی خود با اشاره به تأخیر در پخش این گفت‌وگو گفت: می‌خواهم از مردم عزیز که مدت مدیدی پای تلویزیون نشستند و منتظر این برنامه ماندند تشکر کنم.

وی خطاب به سونیا پوریامین یکی از مجریان این گفت‌وگو تصریح کرد: خوشحالم که با این تأخیر شما را در این برنامه داریم.

جام جم آنلاین پس از پایان این برنامه نامه رئیس سازمان صداوسیما به شورای نظارت را منتشر نمود .

به دنبال تاخیر در پخش مصاحبه زنده دکتر روحانی رییس جمهور ،رئیس سازمان صداوسیما در نامه ای به شورای نظارت خواستار تعیین تکلیف موضوع شد.

متن کامل نامه به این شرح است

جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای رئیسی

رئیس محترم شورای نظارت بر سازمان صداوسیما

با سلام

احتراما؛ با توجه به اهمیت تاخیری که در شروع مصاحبه زنده تلویزیونی رئیس جمهور محترم پیش آمد؛ خواهشمند است در مورد انتخاب مجری توسط روسای محترم قوا، و امتناع از پذیرش وظیفه قانونی و حرفه‌ای رسانه ملی اظهارنظر نمائید.

از خداوند متعال موفقیت جنابعالی را خواهانم.

با تشکر

سیدعزت الله ضرغامی


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۴
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها