کد خبر: ۲۰۲۹۷
زمان انتشار: ۱۲:۱۴     ۲۴ شهريور ۱۳۹۰
گرانمايه نماينده مردم کاشان در مجلس شوراي اسلامي :

انتظار مي رود که در قضيه سوءاستفاده از شبکه بانکي، برخورد مسئولانه تري از سوي بانک مرکزي صورت پذيرد

اصغر گرانمايه نماينده مردم کاشان آران و بيدگل در مجلس شواري اسلامي با اشاره به اتهاماتي که امروزه متوجه شبکه بانکي شده است گفت: بانک‌هاي مرتبط بايد قاطعانه عوامل پشت پرده و دست اندکاران اين پرونده را به مقامات قضايي معرفي و مستندات لازم را ارائه کنند تا اتهامات وارده به بانک ها از بين برود. معرفي مسئولان و اقدام کنندگان اين فساد بهترين اقدام براي ادامه ساختن فضاي کشور است.

نماينده مردم کاشان در مجلس شوراي اسلامي در رابطه با نقش جريان انحرافي در پرونده سوءاستفاده مالي اظهار داشت: جريان انحرافي در گذشته نيز به چند جاي ديگر دست اندازي پيدا کرده است و بعضاً سهام برخي از شرکتها را تصاحب کرده‌اند. در اين ماجرا نيز بعيد نيست که نقش مؤثر داشته باشند که در اين رابطه رؤساي سه قوه با برخورد با اين جريان و بررسي جوانب و ابعاد قضيه با هر مقام مسئولي که در اين زمينه نقش داشته است برخورد کنند.

وي با اشاره به نقش بانک مرکزي به عنوان بانک ناظر بر فعاليت بانک خاطرنشان ساخت: در شرايط کنوني با توجه به پيشرفت هاي الکترونيکي، بانک مرکزي مي تواند نظارت قويتري بر فرآيندها داشته باشد. متأسفانه ضعف نظارت به گونه‌اي است که شايد هم اکنون پروندهاي ديگري نيز در جريان باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها