کد خبر: ۲۰۲۹۰۶
زمان انتشار: ۲۱:۲۷     ۱۶ بهمن ۱۳۹۲

نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال می‌گوید از استعفای سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان غافلگیر شده است.

فریده شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره استعفای شهرزاد مظفر سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: در جریان نیستم که علت استعفای مظفر دقیقا چیست اما به هر حال ما هم باید فکری به حال سرمربی تیم ملی می‌کردیم و اردوهای تیم ملی را تشکیل می‌دادیم به همین دلیل تصمیم گرفتیم شهناز یاری سرمربی تیم ملی ب خود را به صورت موقت به عنوان سرمربی معرفی کنیم.

وی در پاسخ به اینکه پیش از این مظفر درباره استعفایش با فدراسیون صحبتی کرده بود گفت: مدتی بود که مظفر به صورت شفاهی بحث استعفایش را مطرح می‌کرد اما امروز به صورت کتبی موضوع را اعلام کرد و ما هم غافلگیر شدیم. البته باید پیش‌بینی همه چیز را از قبل می‌کردیم اما به هر حال انتظار نداشتیم که مظفر یکباره برود.

شجاعی درباره اینکه سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان اختلافی با فدراسیون داشته که تصمیم به استعفا گرفته است گفت: هیچ اختلافی نبوده، به هر حال مظفر خود صلاح زندگی‌اش را می‌داند و من نمی‌توانم به مسائل زندگی او زیاد ورود پیدا کنم.

وی با بیان اینکه فدراسیون فوتبال دوست ندارد مربیان خوب خود را از دست بدهد افزود: چاره‌ای جز آنکه سرمربی را به صورت موقت برای تیم ملی در نظر بگیریم تا تمرین‌های ملی‌پوشان ادامه پیدا کند نداشتیم. حالا باید ببینیم که در آینده چه تصمیمی می‌توان گرفت.

شجاعی درباره اینکه ممکن است در آینده شهرزاد مظفر به تیم ملی بازگردد گفت: هنوز فرصت نشده است که به این موضوع فکر کنیم و باید زمان پیش رود تا در آینده ببینیم چه چیزی پیش می‌آید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها