کد خبر: ۲۰۲۹۰۲
زمان انتشار: ۲۱:۲۵     ۱۶ بهمن ۱۳۹۲

پیشکسوت استقلال می‌گوید این تیم زیبا بازی نمی‌کند اما خوب نتیجه گرفته است. به گفته فریبا، کی‌روش تیم ملی را به جام‌جهانی برده اما کار بزرگی نکرده است.

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این که استقلال در این فصل به استثناء 3 مسابقه بازی‌های زیبایی را به نمایش نمی‌گذارد، اظهار داشت: مربیان استقلال هم اذعان داشته‌اند که استقلال زیبا بازی نمی‌کند البته من فکر می‌کنم جدایی چند بازیکن به دلایل مختلف در این جریان بی‌تاثیر نیست. در کل فکر می‌کنم وقتی استقلال با مشکلاتی که داشته است، توانسته خود را به صدر جدول برساند، نشان‌دهنده کار خوب کادرفنی این تیم است. به نظر من هواداران از استقلال توقع انجام بازی زیبا را دارند که به حق هم هست.

فریبا در مورد بازی استقلال مقابل مس کرمان نیز گفت: بازی مقابل مس کرمان به لحاظ فنی نکات خاصی را نداشت اما بازیکنان هر دو تیم خوب بودند اما وقتی میزبان هستی و بازی حذفی است، به نظر من بازیکنان استقلال باید در دقایق پایانی باتجربه‌تر عمل می‌کردند و نتیجه را نگه می‌داشتند.

وی خاطرنشان کرد: اگر دقت کنید می‌بینید استقلال در مدت یک هفته از یک بازیکن سه گل دریافت می‌کند. کادرفنی استقلال باید تدابیری را اتخاذ می‌کرد تا ادینیو را مهار کند اما در این زمینه بازیکنان بی‌تجربگی کردند و نتیجه تغییر کرد.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد شرایط کلی این تیم نیز اضافه کرد: استقلال برنامه تمرینی پیش فصل دیر شروع کرده است و در زمان شروع هم 6 بازیکن استقلال که در تیم ملی حضور داشتند، دیرتر به تیم ملحق شدند. من فکر می‌کنیم این جریان‌ها به استقلال کمی ضربه زد اما در کل معتقدم با این نتایجی که استقلال تا این لحظه گرفته، کادرفنی خوب کار کرده و موفق بوده است.

وی تصریح کرد: امسال استقلال، پرسپولیس و فولاد شانس‌های قهرمانی هستند اما به نظر من استقلال شانس اول قهرمانی است و فکر می‌کنم پیروز بازی استقلال و فولاد، قهرمان لیگ خواهد شد.

وی در مورد اختلافات امیر قلعه‌نوعی و کارلوس کی‌روش نیز گفت: ما نباید به سال‌ها قدمت کشور خودمان و همین‌طور حرمت فوتبال ملی‌مان بی‌اعتنا باشیم و اجازه دهیم کسی به این حرمت‌ها توهین کند. من فکر می‌کنم گفتار کی‌روش محترمانه نبود. فدراسیون باید نشستی برگزار کند و این اختلافات را پایان دهد. ما پنج ماه تا جام‌جهانی فاصله داریم و نباید با این گونه رفتارها تیم ملی را دچار مشکل کنیم. کی‌روش ما را به جام جهانی برده اما کار بزرگی نکرده است! کار بزرگ زمان ما اتفاق افتاد که قاره آسیا و اقیانوسیه فقط یک سهمیه داشت. اما باز هم می‌گویم کسی که ما را به جام جهانی برده، باید حرمت فوتبال ما را نگه دارد و به فوتبال ملی ما توهین نکند.

وی در پایان در مورد شرایط خود گفت: در حال حاضر تصمیم دارم مدتی استراحت کنم اما باید بگویم که پیشنهاد همکاری هم ندارم، در کل علاقه ندارم وارد چالش‌های فوتبال شوم و دوست دارم مدتی استراحت کنم تا در آینده دوباره وارد فوتبال شوم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها