کد خبر: ۲۰۲۸۹۴
زمان انتشار: ۲۱:۱۷     ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
سرپرست تيم فوتبال سايپا گفت: به نظر من ضربه‌اي که پيام صادقيان و هادي عقيلي زدند که باعث محروميت‌شان شد مشابه همان ضربه تيموريان بود.
حسين خوش‌نظر مورد جريمه 10 ميليون توماني آندرانيک تيموريان از سوي کميته انضباطي گفت: به عقيده من بايد قانون براي همه يکسان اجرا شود و وقتي باران مي‌بارد همه خيس شوند. بازيکن ما در بيرون از زمين پيراهنش را درآورده و به يک توپ جمع‌کن داده، ابتدا يک جلسه محروم مي‌شود و بعد از اعتراض باشگاه و ارائه فيلم مسابقه، محروميتش به يک ميليون ‌تومان جريمه از سوي کميته انضباطي تبديل شده است. پيام صادقيان بازيکن پرسپوليس و همچنين هادي عقيلي بازيکن سپاهان هم به خاطر ضربه‌هاي خشن محروم شده‌اند اما تيموريان فقط جريمه شد. فيرات سرمربي تيم ما به دليل اعتراض يک جلسه محروم شد.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: من در امور قضايي و انضباطي سررشته‌اي ندارم اما مي‌دانم که بايد قانون براي همه يکسان باشد، ضربه‌اي که تيموريان، صادقيان و عقيلي زدند تقريبا مشابه است. شما ديديد که کريس رونالدو به خاطر يک ضربه خشن به بازيکن حريف سه جلسه محروم شد. اين شرايط در همه دنياي فوتبال يکسان است.

سرپرست سايپا در مورد پيشنهاد استقلال به سجاد شهباززاده گفت: هيچ پيشنهادي از سوي باشگاه استقلال به ما به طور رسمي نشده است. سوالم اين است مگر استقلال ديروز و امروز فهميد که مي‌خواهد در ليگ قهرمانان شرکت کند که در آستانه بازي حساس ما با استقلال پيشنهاد اين باشگاه به شهباززاده در رسانه‌ها مطرح مي‌شود آن هم در حالي که هيچ نامه‌اي از سوي باشگاه استقلال در اين‌باره به ما نرسيده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها