کد خبر: ۲۰۲۸۶۲
زمان انتشار: ۲۰:۵۶     ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال گسترش‌فولاد تبريز گفت: مس کرمان هم مثل ساير تيم‌هايي است که با آنها بازي کرديم اما شرايط اين تيم ويژه‌تر است چرا که اين تيم آخرين اميدهايش را در پيش دارد.
مهدي تارتار در خصوص ديدار تيمش مقابل مس کرمان در هفته 26 ليگ برتر گفت: در اين چند هفته همه تيم‌هايي که مقابل ما حاضر شدند براي برد به زمين آمدند و چه در تبريز با آنها بازي داشتيم و چه در شهرستان فرقي هم نمي‌کرد. پرسپوليس در کورس قهرماني بود و فولاد هم همين شرايط را داشت و از طرف ديگر داماش، ذوب‌آهن و راه‌آهن هم براي نيفتادن مي‌جنگيدند اما خوشبختانه ما راه مقابله با اين تيم‌ها را بلديم و توانسته‌ايم نتايج لازم را بگيريم به جز بازي مقابل استقلال خوزستان که مشکل فني داشتيم.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: مس کرمان هم مثل ساير تيم‌هايي است که با آنها بازي کرديم اما شرايط اين تيم ويژه‌تر است چرا که اين تيم آخرين اميدهايش را در پيش دارد و بايد برنده شود تا اميدوار به بازي‌ها ادامه دهد. اين تيم به خاطر شرايط ويژه‌اي که دارد انتحاري‌تر از ساير تيم‌ها بازي مي‌کند و با روحيه مقابل ما کار مي‌کنند و اين موضوع کار ما را سخت خواهد کرد اما همانطور که گفتم ما راه مقابله با اين گونه تيم‌ها را خيلي خوب بلديم.

سرمربي تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز در مورد برد ديروز مس کرمان مقابل استقلال در نيمه نهايي جام حذفي و صعود اين تيم به فينال رقابت‌ها افزود: همين موضوع کار ما را قطعا سخت‌تر مي‌کند چرا که برد مقابل استقلال آن هم در تهران قطعا انگيزه بسيار زيادي به آنها خواهد داد. مس ديروز خيلي خوب بازي کرد و خوب هم برد و همين موضوع قطعا از نظر روحي به اين تيم کمک مي‌کند.

تارتار در مورد وضعيت تمرين در تبريز با توجه به شرايط آب و هوايي در اين شهر تصريح کرد: باور کنيد تمرين کردن در اين وضعيت تبريز بسيار سخت است اما جا دارد از مسئولان زمين تمرينمان تشکر کنم که کار اصلي به دوش آنهاست چرا که زمين را براي ما آماده مي‌کنند و ما خوشبختانه مشکلي از اين بابت نداريم و فکر مي‌کنم بايد قدردان آنها باشيم که زحمت اصلي تيم بر عهده آنهاست.

وي در پايان در خصوص تساوي گسترش فولاد مقابل ذوب‌آهن گفت: در آن بازي ما از نظر داوري ضربه خورديم چرا که گل سالم ما را نپذيرفتند و به همين راحتي 2 امتياز از ما کم شد و اين موضوع صدمه زيادي به ما زد اما از نظر فني به هارموني خوبي رسيده‌ايم و خوشبختانه براي بازي با مس کرمان مصدوم نداريم و فقط سعيد مهدي‌پور بازيکن محروم ماست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها