کد خبر: ۲۰۲۵۷
زمان انتشار: ۱۰:۱۸     ۲۴ شهريور ۱۳۹۰
«تا زمانیکه فضای سیاسی برای اصلاح‌طلبان باز نشود و زندانیان سیاسی اصلاح‌طلب آزاد نشوند در انتخابات شرکت نمی‌کنیم ولی این تحریم شامل کاندیداتوری است ولی از دادن رای دریغ نخواهیم کرد».

به گزارش 598 به نقل از جام نیوز، سایت خودنویس در یادداشت 14سپتامبر (23 شهریور) با عنوان «خبر ویژه قهوه‌ای: سید محمد خاتمی در انتخابات شرکت نمی‌کنیم ولی از دادن رای دریغ نمی‌کنیم»، مواضع تناقض آمیز محمد خاتمی درمورد شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی را به تمسخر گرفت.

خودنویس نوشت: «بعد از انتشار خبر پیام تحریم انتخابات توسط دختر میرحسین موسوی به سید محمد خاتمی به صورت اختصاصی نظر سید محمد خاتمی را جویا شدیم.

 سید محمد خاتمی در پاسخ به تحریم انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه 1390 گفت: حالا کو تا اسفند ماه، 5 ماه تا زمان انتخابات زمان داریم. سیب تا بخواد بیاد زمین صد تا تاب تو هوا می‌خوره. چون میرحسین از من خواسته تحریم کنم به خاطر روی گلش انتخابات را ترحیم می‌کنم و در انتخابات کاندید نمی‌شوم. ما اصلاح‌طلبان که مسخره نظام نیستیم که هر روز سرمان بامبول دربیارند و رای‌مون را بخورند. مگر ما محض رضای خدا تو صحنه هستیم. تا زمانیکه فضای سیاسی برای اصلاح‌طلبان باز نشود و زندانیان سیاسی اصلاح‌طلب آزاد نشوند در انتخابات شرکت نمی‌کنیم ولی این تحریم شامل کاندیداتوری است ولی از دادن رای دریغ نخواهیم کرد».

این سایت اپوزیسیون در ادامه یادداشت طنزگونه خود افزود: «[خاتمی معتقد است که] همه باید تلاش کنیم کشور اسلامی را بسازیم. ما اهل خالی کردن میدان نیستم. باید بگردیم و اصلح‌ترین نمایندگان را بین شایسته‌ترین کاندیداهای ارزشی اصول‌گرا انتخاب کنیم و رای بدهیم [!]».



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها