کد خبر: ۲۰۲۵۶۹
زمان انتشار: ۱۳:۰۶     ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
سرپرست تیم استقلال گفت: «بازیکنانی که مدنظر ما برای همراهی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا هستند باید قراردادشان را با باشگاه های خود فسخ کنند.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از اوج نیوز، میرشاد ماجدی درباره شایعه لغو بازی استقلال مقابل مس به دلیل شرایط جوی عنوان کرد: «در آخرین تماسی که با مسئولان سازمان لیگ داشتیم بر برگزاری بازی تاکید داشتند و بنابراین بازی برگزار می شود. تیم ما هم آماده بازی است. اگر چه می دانیم بازی در این شرایط جوی برای هر دو تیم دشوار خواهد بود.»

 

وی درباره انتقادات صورت گرفته به بحث حضور بازیکنان کمکی برای استقلال در لیگ قهرمانان آسیا در برنامه 90، گفت: «با توجه به وقت کمی که تا پایان 90 باقی مانده بود من نتوانستم در این باره همه صحبت هایم را انجام بدهم و پس از برنامه با عادل فردوسی پور تماس داشتم و بحثی که مورد انتقاد او بود را توضیح دادم. حرف من این بود ما بازیکنی را می توانیم بگیریم که قراردادش را با تیم خودش فسخ کرده باشد. بسیار طبیعی است هیچ بازیکنی نمی تواند تحت قرارداد دو باشگاه باشد. بنابراین بازیکنانی که مدنظر ما برای همراهی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا هستند باید قراردادشان را با باشگاه های خود فسخ کنند.»

 

ماجدی افزود: «طی صحبت هایی که با تاج داشته ایم او گفت که سعی می کند در این باره نهایت همکاری را با 4 نماینده ایران در آسیا داشته باشد و قوانین یکسانی را در این خصوص اعمال کند. با توجه به این فرآیند بعید می دانم نیازی داشته باشیم تا حتی بحث را از طریق کنفدراسیون فوتبال آسیا پیگیر شویم و در داخل کشور می توانیم این موضوع را نهایی کنیم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها