کد خبر: ۲۰۲۵۴۴
زمان انتشار: ۱۲:۳۱     ۱۵ بهمن ۱۳۹۲

نایب رییس اول فدراسیون از آغاز اولین اردوی تیم ملی امید در تاریخ ششم اسفند خبر داد و گفت: تقویم اردوهای این تیم تا المپیک ریو آماده و به سازمان لیگ اعلام شده است تا پس از هماهنگ شدن با تقویم مسابقات باشگاهی، کل‌ برنامه‌ها در بهمن‌ماه برای فیفا ارسال شود.

سید هادی آیت‌اللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با تکذیب سفرش به دوبی برای مذاکره با نلو وینگادا در این‌باره گفت: همان طور که قبلا هم اعلام شده بود، قرار است پنجشنبه با وینگادا مذاکره‌ای داشته باشیم. ما پیشنهادات‌مان را به او ارائه کردیم و قرار است او پس از بررسی پیشنهادهای دیگرش با فدراسیون ایران درباره پذیرش سرمربی‌گری تیم ملی فوتبال المپیک (امید) تصمیم‌گیری کند. در این رابطه نه من و نه کفاشیان به دوبی سفری نداشتیم و هنوز جلسه‌ی رودررویی از سوی هیچ کدام از مسئولان فدراسیون با وینگادا برگزار نشده است.

** برنامه 2 ساله تیم امید تعیین شد

وی از آماده شدن برنامه‌ی جامع مسابقه‌های لیگ و اردوهای تیم ملی المپیک تا سال 2016 خبر داد و گفت: ما این برنامه را تنظیم کردیم و برای سازمان لیگ ارسال کردیم تا پس از هماهنگ کردن با برنامه مسابقات باشگاهی، کلیه برنامه‌ها در بهمن‌ماه برای فیفا ارسال شود. در این برنامه اردوهای زمان‌بندی شده تیم امید از سال 2014 تا 2016 و پیش از آغاز المپیک ریودوژانیرو تعیین شده است. بنابراین سرمربی تیم امید چه خارجی باشد و چه ایرانی، بر اساس همین برنامه، اردوهایش را به صورت منظم برگزار می‌کند و دیگر هیچ مشکلی در بحث حضور بازیکنان باشگاه‌های لیگ برتری در اردوها و برنامه‌های تیم امید وجود نخواهد داشت. ما این برنامه را به زبان فارسی ترجمه کرده و در آینده آن را اعلام می‌کنیم.

** سه اردوی استعدادیابی برای تیم امید در اسفندماه

آیت‌اللهی از برگزاری اولین اردوی تیم ملی امید در 6 اسفند خبر داد و به ایسنا گفت: برای شروع کار تیم امید، سه اردو در اسفندماه پیش‌بینی شده است که اردوی اول از ششم تا دهم، اردوی دوم از 13 تا 17 و اردوی سوم از 20 تا 24 اسفند خواهد بود. در این سه اردو بیش از 70 بازیکن مشمول تیم المپیک توسط مربیان مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. فدراسیون فوتبال تا این تاریخ، قطعا سرمربی تیم ملی امید را انتخاب و معرفی خواهد کرد.

** کسی باید سرمربی امید شود که سابقه خوبی در کار با تیم‌های پایه داشته باشد

نایب‌رییس اول فدراسیون فوتبال در پاسخ به اینکه اگر با وینگادا به توافق نرسید از مربیان داخلی استفاده خواهید کرد، به ایسنا گفت: ما گزینه‌های داخلی هم داریم و در آن صورت به دنبال مربیانی خواهیم رفت که رزومه مثبتی داشته باشند و در سوابق‌شان کار کردن با تیم‌های پایه هم به صورت برجسته وجود داشته باشد. همه تلاش‌مان را به کار می‌بندیم تا شخصی هدایت تیم امید را بر عهده بگیرد که تمام ویژگی‌های یک مربی باکیفیت برای تیمی در آن رده سنی را داشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها