کد خبر: ۲۰۲۴۹۷
زمان انتشار: ۱۱:۵۱     ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
8 ميليارد بدهی ژوزه و شهرداري، ‌9 ميليارد بدهی مالياتي و 1.5 ميليارد اتومبيل هاي سند نخورده‌ روی دست علی پروین مانده است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه خراسان ، در حالي که حدود يک هفته پيش محمد رويانيان بدهي‌50 ميليارد توماني پرسپوليس را تکذيب‌ و براي شفاف‌سازي بدهي پرسپوليس را حدود 5 ميليارد تومان عنوان کرد، روز گذشته اداره ماليات بدون اين‌که بخواهد اشاره‌اي به بدهي سرخ‌پوشان داشته باشد به‌طور رسمي بدهي مالياتي باشگاه پرسپوليس را‌ 9 ميليارد تومان اعلام کرد.

 

بعد از‌ کناره‌گيري محمد رويانيان از مدير‌عاملي پرسپوليس و صدور حکم سرپرستي باشگاه به نام علي پروين، سلطان سرخ‌پوشان پايتخت سعي کرد با حساب و کتاب‌هايي‌ بدهي‌هاي باشگاه پرسپوليس را به صورت شفاف درآورد اما در اقدامي جالب پروين به‌دنبال بدهي‌هاي مالياتي باشگاه پرسپوليس هم رفت و جالب است بدانيد به باشگاه اعلام شده‌ پرسپوليس 9 ميليارد تومان بدهي مالياتي دارد. اداره ماليات به باشگاه پرسپوليس اخطار داده‌ هر‌چه سريع‌تر اين مشکل حل شود.

 

در ‌کنار بدهي‌هاي مالياتي، بايد بدهي 8 ميلياردي باشگاه را هم به مانوئل ژوزه و شهرداري اضافه کرد. علي پروين که از اوضاع به هم ريخته مالي سردرگم شده، در اين باره مي‌گويد: «به‌ امور مالي گفته‌‌ام سير تا پياز بدهي‌ها را بيرون بکشد تا همه‌چيز اعلام شود. الان يکي مي‌گويد 7، يکي مي‌گويد 8 و يکي مي‌گويد ‌40 ميليارد تومان يا بيشتر يا کمتر بدهي داريم اما امور مالي ما همه چيز را بررسي و گزارش خواهد داد تا ببينيم چه کاري مي‌توانيم انجام دهيم.»

 

وي همچنين در‌خصوص گزارش بدهي 8 ميليارد توماني پرسپوليس به مانوئل ژوزه و شهرداري گفت: «اين خبر تقريبا درست بوده و قرار است امروز و فردا گزارش مالي باشگاه به من ارائه شود تا در جريان کامل امور قرار بگيرم. قرار شده اين گزارش را همراه يک نامه به وزارت ورزش‌ ارسال کنيم. متاسفانه بدهي‌ها زياد است و يک رقم آن 8 ميليارد مي‌شود.»

 

پروين ادامه داد: «بايد از پس اين بدهي‌ها بر بياييم، اين‌طور نمي‌شود که هر روز يک طلبکار جديد پيدا شود. بدهي فوتبالي‌ها به کنار، کشتي‌گيران پرسپوليس هم براي من طلب يک ميلياردي آوردند. واقعا کار سخت است و به کمک وزارت ورزش‌ احتياج داريم.»

 

سرپرست موقت باشگاه پرسپوليس در‌مورد مشکل مالي بازيکنان اين تيم، اظهار داشت: «با علي دايي در اين باره صحبت‌هايي را انجام داده‌ايم تا بتوانيم به زودي به بازيکنان پاداش پيروزي مقابل سپاهان را بدهيم. فعلا‌ دغدغه ما مسئله ماشين‌ بچه‌هاست که براي سند خوردن آن‌ها نزديک 1.5 ميليارد پول ‌مي‌خواهيم.»

 

علي پروين دغدغه اصلي مالي بازيکنان پرسپوليس را همين بدهي ماشين‌هايشان عنوان کرد اما محمد رويانيان مدير‌عامل سابق باشگاه پرسپوليس گفت: «به بازيکنان هم مي‌گويم خيالشان راحت باشد‌، من مشکل همه را حل خواهم کرد چرا‌که‌ همه پرسپوليسي‌ها را دوست دارم. مشکل آن‌2 بازيکن که صحبت کرده‌اند را هم حل مي‌کنم و اميدوارم‌ همه مرا حلال کنند.»

 

اما اين تنها مشکلات علي پروين در باشگاه نيست. او به‌شدت به‌دنبال مهرهاي مخصوص باشگاه پرسپوليس است که تا الان فقط يک مهر باشگاه را به او داده‌اند و به دنبال ساير مهرها مي‌گردد تا بتواند مسايل اداري باشگاه را پيگيري کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها