کد خبر: ۲۰۲۳۹۰
زمان انتشار: ۱۹:۱۸     ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
سرمربي منچسترسيتي پيش از رويارويي حساس با چلسي تاکيد کرد اين ديدار نمي‌تواند تعيين کننده قهرماني ليگ برتر باشد.
ديدار تيم‌هاي منچسترسيتي و چلسي از هفته بيست و چهارم رقابت‌هاي فوتبال ليگ برتر انگليس امشب (دوشنبه) و از ساعت 23 و 15 دقيقه به وقت تهران در ورزشگاه اتحاد آغاز خواهد شد.

به گزارش فارس،اين ديدار در حالي انجام خواهد شد که منچسترسيتي با اختلافي سه امتيازي نسبت به چلسي در رده دوم ليگ قرار دارد و در صورت پيروزي مقابل آبي‌هاي لندن بار ديگر صدر جدول را از آرسنال پس خواهد گرفت.

ديدار رفت اين دو تيم در استمفورد بريج با نتيجه دو بر يک به سود چلسي به پايان رسيد. اشتباه بچه‌گانه جو هارت، دروازه‌‌بان سيتي موجب به ثمر رسيدن گل دوم چلسي و شکست سيتي شد. مانوئل پيگريني پيش از ديدار امشب از بازيکنانش خواسته تا از اين دست اشتباه‌ها مرتکب نشوند زيرا هر امتيازي مي‌تواند در پايان فصل ارزشمند باشد.

پيگريني در اين مورد گفت: در ديدار رفت برايمان خيلي سخت بود که آن گل را در دقيقه‌هاي پاياني بازي دريافت کنيم. ديگر نمي‌خواهيم به آن شکل در ديداري شکست بخوريم. البته سه امتيازِ ديدار با چلسي برايمان مهم است اما پس از رويارويي با آنها تا پايان فصل 42 امتيازِ ديگر هم وجود دارد که مي‌توانيم همه آنها را جمع آوري کنيم. به همين خاطر ديدار با چلسي نمي‌تواند براي ما تعيين کننده باشد. هر اتفاقي در ادامه فصل مي‌تواند رخ دهد.

تيم پيگريني در ديدارهاي اين فصل خود موفق شده بيش از 100 گل وارد دروازه حريفان کند. بسياري بر اين باورند که اين تيم مي‌تواند تا پايان فصل رکورد گل‌هاي زده خود را به 200 برساند.

پيگريني در اين مورد گفت: همواره مي‌شنوم که مي‌گويند ما توانايي زدن 200 گل را داريم و مي‌توانيم همه جام‌ها را به دست آوريم. بايد بگويم از همه بازيکنان انتظار دارم که در اين مورد فکري نکنند. در حال حاضر مهم‌ترين فکري که داريم اين است که در ديدار بعدي‌مان مقابل چلسي به برتري برسيم. ما شکست ناپذير نيستيم. هيچ تيمي اين چنين نيست. اکنون فقط در بهترين شرايط تيمي‌مان قرار داريم اما فاصله بين شکست و پيروزي بسيار اندک است. در هر مسابقه‌اي ممکن است شکست بخوريد. اين يک حقيقت است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها