کد خبر: ۲۰۲۳۱۳
زمان انتشار: ۱۳:۳۱     ۱۴ بهمن ۱۳۹۲

 

سرمربی جدید تیم تراکتورسازی می‌گوید نباید از مربی که تازه سه روز است که کارش را آغاز کرده انتظار زیادی داشت، ولی تمام تلاشش را برای پیروزی در دیدار برابر فولاد انجام خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تونی اولیویرا، سرمربی تیم تراکتورسازی ابتدا درباره بازگشتش به فوتبال ایران اظهار کرد: از زمانی که از تراکتورسازی رفته بودم، احساس می‌کردم که روزی به تبریز بر می‌گردم. همیشه یاد هواداران در دل من بود و یاد و خاطرات آنها را تا آخر عمرم فراموش نمی‌کنم.

وی ادامه داد: من احساس مسئولیت کردم و به تراکتورسازی بازگشتم. جا دارد از هواداران تشکر کنم. هیچ تیمی بدون هوادارانش ارزشی ندارد و بدون هوادار فوتبال معنایی ندارد. از هواداران تشکر می‌کنم برای استقبالم به فرودگاه آمدند.

تونی اولیویرا درباره این که آیا از تیم امسال تراکتورسازی شناخت کافی دارد یا خیر؟ بیان کرد: من با چهار بازیکن تراکتورسازی از قبل کار کرده‌ام و از بقیه بازیکنان نیز شناخت دارم. وقتی خواستم به تراکتورسازی بیایم به مسئولان باشگاه اعلام کردم که باید آقای باغ آبادی و آذرنیا در تیم باشند. یکسری به تیم آمده‌اند و یکسری نیز از تیم رفته‌اند.

وی درباره این که فکر می‌کند چه نتایجی را در این تیم رقم بزند، گفت: وقتی مربی می‌آید و سه روز بعد بازی حساسی دارد چه انتظاری از مربی جدید دارید. به بازیکنان گفته‌ام که باید اعتماد به نفس داشته باشید و باید بدانید در پشت‌تان همانند پدر هستم و باید با تمام تلاش خود بازی کنید. هواداران نیز پشت ما هستند. باید در بازی مقابل فولاد بازیکنان استرس نداشته باشند و با قلب گرم بازی را انجام بدهند. باید هوشیار باشیم، فولاد تیمی قوی است.

سرمربی تراکتورسازان ادامه داد: شاید هدف فولاد نیز همانند هدف ما باشد. از هواداران می‌خواهم با تراکتورسازی آشتی کنند. با کمک هواداران می‌توانیم پیروز شویم. هر زمان که خواسته‌ایم با کمک هواداران نتیجه‌ بگیریم، پیروز شده‌ایم.

وی درباره صحنه برخورد میلاد فخرالدینی و هواداران این تیم، گفت: میلاد فخرالدینی از کار خود پشیمان است و اشتباه کرده. من او را بخشیده‌ام و از هواداران نیز می‌خواهم که وی را ببخشند.

تونی اولیویرا درباره قرارداد سه ماهه خود با این تیم بیان کرد: سال قبل برای من سوال بود که از تراکتورسازی چه می‌خواهند. می‌خواهم بازیکنان را در سه ماه آینده سبک و سنگین کنم و آنها را مورد ارزیابی قرار دهم. من در قراردادم زیاد به قسمت مالی توجهی نکردم.

وی اظهار کرد: در تمام دنیا وقتی تیمی نتیجه‌ای نمی‌گیرد به گردن مربی می‌اندازند. متاسفانه در فصل سرما و همچنین هوای بسیار سرد تبریز تیم افت می‌کند که مشکل بزرگی است.

اولیویرا در پایان گفت: از همه تشکر می‌کنم. از هواداران یک بار دیگر درخواست می‌کنم که فردا به استادیوم بیایند تا نتیجه‌ بزرگی را رقم بزنیم. هواداران بدانید که من به خاطر شما آمده‌ام.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها