کد خبر: ۲۰۲۰۴۴
زمان انتشار: ۱۳:۳۸     ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه تراکتورسازي تبريز گفت: اکنون زمان ايفاي نقش هواداران تراکتورسازي تبريز است و آنها بايد با حضورشان در ورزشگاه سرماي تبريز را به گرما تبديل کنند.

جمشيد نظمي در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، در مورد حضور اوليويرا به عنوان سرمربي در اين تيم گفت: لحظاتي پيش مراسم معارفه توني اوليويرا در تمرين تراکتورسازي برگزار شد و تيم را در اختيار اين مربي قرار داديم.

وي با تأکيد بر اينکه باشگاه تمام تلاش خود را براي رضايت هواداران انجام داده، عنوان کرد: اکنون ديگر زمان ايفاي نقش هواداران است. آنها وظيفه خود را بهتر از من مي‌دانند و مطمئنم که با حضور پرشور خود در روز سه‌شنبه هواي سرد تبريز را گرم خواهند کرد. مقابل فولاد خوزستان به حمايت هواداران نياز داريم تا بتوانيم در راستاي موفقيت در اين مسير قدم برداريم.

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي در مورد اينکه آيا تمرکز اصلي تراکتورسازي روي جام حذفي قرار دارد، خاطر نشان کرد: براي جام حذفي برنامه داريم. مي‌خواهيم هر طور شده در اين مسابقات به موفقيت برسيم اما به هيچ وجه ليگ را از دست نخواهيم داد. ما تمام تلاشمان را براي قهرماني در اين مسابقات انجام مي‌دهيم و هدفمان قرار گرفتن در 3 تيم برتر است. در کنار ليگ برتر و جام حذفي مي‌خواهيم در ليگ قهرمانان آسيا نيز موفق شويم و اميدواريم با حمايت‌هاي هواداران نتيجه خوبي کسب کنيم.

وي در مورد وضعيت کادر فني تراکتورسازي خاطر نشان کرد: اوليويرا روي حضور حسن آذرنيا و غلامرضا باغ‌آبادي تأکيد داشت البته کاظم محمودي نيز به کار خود ادامه مي‌دهد. همچنين مهدي ثابتي به عنوان مربي دروازه‌بانان انتخاب شده و قرار است در اين بخش فعاليت کند.

نظمي در مورد شايعه قرار گرفتن ميلاد فخر‌الديني در اختيار کميته انضباطي باشگاه عنوان کرد: اصلا هيچ بازيکني را به کميته انضباطي معرفي نکرديم. ما از غلامرضا باغ‌آبادي درخواست کرديم در مورد اتفاقات ديدار مقابل داماش گيلان توضيح بدهد تا اين مسئله را بررسي کنيم البته هنوز صحبتي با باغ‌آبادي انجام نداديم و اين حرف‌هايي که مطرح شده درست نيست. اجازه نمي‌دهيم کسي به تيم حاشيه وارد کند و کارمان را با قدرت ادامه خواهيم داد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها