کد خبر: ۲۰۱۷۴۲
زمان انتشار: ۱۲:۰۶     ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
محسن مسلمان هافبک چپ پای پرسپولیس معتقد است که تیمش با گرفتن 13 امتیاز دیگر، قهرمان لیگ برتر خواهد شد.
به گزارش پایگاه 598،مسلمان در گفت‌وگو با خبرگزاری خبرآنلاین ابتدا در مورد برد مقابل سپاهان می‌گوید: «با مشکلاتی که در این چند وقت داشتیم واقعا بچه‌ها سنگ تمام گذاشتند. ما به خاطر آبروی خانواده‌مان و همچنین علی دایی بازی کردیم و همه زحمت کشیدند. گرفتن 3 امتیاز خیلی مهم بود و امیدوارم در 5 بازی باقیمانده هم بهترین نتایج را گرفته و در نهایت قهرمان شویم. پرسپولیس امسال لیاقت قهرمانی را دارد.»
هافبک پرسپولیس در مورد اختلاف 3 امتیازی با استقلال ادامه می‌دهد: «ما کاری به اختلاف امتیاز با رقیبان نداریم و فقط به بازی‌های خودمان فکر می‌کنیم. متاسفانه در 5 بازی امتیازهای حساسی را از دست دادیم و حالا باید فقط به فکر جبران باشیم. من معتقدم بازی‌های استقلال و دیگر مدعیان از بازی‌های پرسپولیس سخت‌تر است. فکر می‌کنم اگر از 5 بازی‌ باقیمانده 13 امتیاز بگیریم قهرمان می‌شویم. واقعا حیف است پرسپولیس با این بازیکنان و این پتانسیل قهرمان نشود.»
مسلمان در مورد مشکلات مالی پرسپولیس که این تیم را وارد حاشیه کرد تاکید می‌کند: «من معتقدم با این وضعیت خیلی از بازیکنان پرسپولیس در پایان فصل جدا خواهند شد و در این مورد شکی ندارم. جمع کردن این بازیکنان کار سختی بود که صورت گرفت ولی وقتی مشکل مالی وجود داشته باشد، طبیعتا بازیکن جایی می‌رود که پولش را بدهند. پرسپولیس از لحاظ فنی هیچ مشکلی ندارد و مهم این است که در این شرایط به تیم پول تزریق شود.»
او در پایان حرف‌هایش خاطرنشان می‌کند: «مشکلات مالی آنقدر تمرکز بازیکنان را به هم ریخت که ما مقابل گسترش فولاد تبریز 3 امتیاز حساس را از دست دادیم. اگر آن بازی را نمی‌باختیم شرایط فرق می‌کرد ولی حالا هم دیر نشده است. من از آقای پروین می‌خواهم که به بازیکنان پول تزریق کند تا شرایط عوض شود. بعضی‌ها حتی 1000 تومان هم نگرفتند و بعضی‌ها که پول گرفتند بابت فصل گذشته است.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها