کد خبر: ۲۰۱۶۱
زمان انتشار: ۱۰:۵۱     ۲۳ شهريور ۱۳۹۰
عطاءالله مهاجراني پس از چند ماه غيبت از چشم رسانه ها، با شبكه سعودي العربيه مصاحبه كرد و گفت بعيد مي داند بتواند از همان سالن VIP فرودگاه به كشور بازگردد.

به گزارش 598 به نقل از کیهان وزير ارشاد دولت اصلاحات به العربيه گفت: با اراده خود و از سالن VIP فرودگاه از كشور خارج شدم اما بازگشتم از همان سالن را بعيد مي دانم. من مدت زمان اقامت در لندن را 10سال تعيين كردم اما شرايط بازگشت به ايران، منوط به شرايط سياسي، خانواده و تحصيل فرزندان است. روزنامه كيهان نزديك به آيت الله خامنه اي هر روز عليه من مطلب مي نويسد. در اين شرايط بازگشت سخت است. هنگامي كه در پارلمان بودم با آيت الله خامنه اي در ارتباط بودم و در مورد مسائل فرهنگي، شعر و داستان بحث مي كردم.
مهاجراني مي گويد كه به عنوان يك سياستمدار تلاش مي كند براساس مرحله كنوني موضع گيري كند و به همين دليل باولايت فقيه براساس قانون اساسي موافق است.
مهاجراني همچنين در وبلاگ خود (مكتوب) متن نوشته اخيرا موسوي خوئيني ها را كه طي آن تصريح كرده بود «بدون ترديد بنده و دوستان، مخالف شعار جمهوري ايراني در برابر جمهوري اسلامي و نيز مخالف شعار عليه رهبري و آتش زدن عكس امام هستيم.» منتشر كرد و نوشت: با توجه به سانسور نوشته آيت الله موسوي خوئيني ها در سايت هاي خبري وابسته به جنبش سبز، به نظرم رسيد نوشته ايشان را بازنشر كنم.
وي در مصاحبه با العربيه مي گويد اتفاق رژيم عراق و پايان جمهوري اسلامي در ايران رخ نخواهد داد و اگر حمله اي به ايران صورت بگيرد ناچار خواهد شد از رهبري و رئيس جمهور دفاع كند.
مهاجراني چند ماه پيش بر سلامت اقتصادي آيت الله خامنه اي و اطرافيان وي تاكيد كرد كه همين باعث اعتراض گسترده در محافل ضدانقلاب شد و از همان زمان وي در محاق رفت. برخي محافل معتقدند پس از شكست فتنه گران در احياي آشوب ها در اواخر بهمن و اسفند سال گذشته، روابط مهاجراني (باني سناريوي اسب تروا در 22 بهمن 88) و كديور به تيرگي گراييده و منجر به اختلاف در مديريت جرس و حلقه لندن شده است اما تحليل ديگري بر آن است كه اين بي ثباتي و حركات پاندولي، بخشي از شخصيت بي ثبات وزير ارشاد دولت خاتمي به شمار مي رود كه زماني نسبت به سوءاستفاده گروهك هايي نظير نهضت آزادي از فضاي آزاد رسانه اي و سياسي و پيدايش يلتسين هاي برانداز در كشور به نام اصلاحات هشدار مي داد و همان زمان به پشتيباني گسترده از جريان هاي مذكور مي پرداخت. حضور و سخنراني سال گذشته مهاجراني در كنفرانس يكي از لابي هاي صهيونيستي در واشنگتن كه توسط برخي رسانه هاي ضدانقلاب لو رفت، يكي از نقاط تاريك كارنامه عملكرد سال هاي اخير وي به شمار مي رود.
ظاهرا وزير ارشاد خاتمي بعد از شكست فتنه آمريكايي-اسرائيلي 88 و كمرنگ شدن حمايت مشترك MI6، و لابي صهيونيستي از امثال وي و مخصوصا دنده عقبي كه با همين انگيزه از سوي خاتمي و خوئيني ها و... مشاهده مي شود، نامبرده تصميم گرفته است كه اگر شده به طور وارونه بر درازگوش تروا نيز سوار شود، خود را به ايران برساند!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها