کد خبر: ۲۰۱۴۳۰
زمان انتشار: ۱۱:۰۹     ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
مربي و کارشناس فوتبال معتقد است اگر مسئولان فدراسيون، به دنبال نتيجه‌گيري تيم ملي در جام جهاني هستند، بايد آن را از همه لحاظ حمايت کنند.

منصور ابراهيم‌زاده درباره لغو اردوي تيم ملي فوتبال ايران در آفريقاي جنوبي به دليل مشکلات مالي و نبود بازيکنان کليدي و حضورشان در قطر اظهار کرد: اگر شرايطي به وجود نيايد تا تيم ملي از لحاظ مالي حمايت شود، تمام برنامه‌هاي ديگر منتفي خواهد شد. بنابراين اين تنها باشگاه‌ها نيستند که بايد با تيم ملي همکاري کنند و بازيکنان را در زمان مناسب در اختيار کي‌روش قرار دهند. آيا بازيکنان لژيونر هم اجازه دارند در زماني که کي‌روش مي‌خواهد به تيم ملي دعوت شوند؟ وقتي به بازيکنان ايراني شاغل در ليگ‌هاي خارجي چنين اجازه‌اي ندهند، پس بقيه هم نمي‌توانند هر زمان که بخواهند به تيم ملي بروند.

به گزارش ايسنا،وي افزود: به هيچ وجه براي فوتبال ايران خوب نيست که يک اردو به خاطر مشکلات مالي لغو شود. اگر اوضاع به همين منوال باشد، اصلا نمي‌توان موفقيتي را براي تيم ملي متصور شد. اگر واقعا مي‌خواهند در جام جهاني به دنبال نتيجه باشند، بايد امکانات و شرايط در اختيار تيم ملي قرار دهند. اما در اين ميان نمي‌توان در مورد دادن بازيکن به تيم ملي تنها به تيم‌هاي ايراني فشار آورد چون قانون فيفا براي همه است. نمي‌توان حق را فقط به باشگاه‌هاي خارجي داد.

مربي فوتبال همچنين درباره بحث ديگر اين روزهاي فوتبال پيرامون به خدمت گرفتن مربي‌هاي خارجي بي‌کارنامه تصريح کرد:‌ من سياست باشگاه‌ها را نمي‌دانم چون انتخاب مربي سليقه‌اي است اما يک پيشنهاد دارم. همان طور که گفتند دروازه‌بان خارجي نمي‌تواند به فوتبال ايران بيايد، بايد براي مربي هم همين کار را بکنند. زماني گفتند اگر مي‌خواهيد بازيکن از آسيا بياوريد، بايد در تيم ملي آن کشور باشد. براي بازيکنان اروپايي هم چارچوب تعيين کردند. اين پيش‌شرط را فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ گذاشت. براي مربيان هم مي‌توانند چنين قانوني وضع کنند.

سرمربي تيم فوتبال راه آهن سورينت در بخش ديگري از گفت‌وگويش با ايسنا در رابطه با وضعيت تيمش در مسابقه‌هاي ليگ برتر نيز عنوان کرد: هم راه آهن و هم بقيه تيم‌ها به دنبال اين هستند تا به پلي‌آف نروند و بالاتر از رده چهاردهم قرار گيرند چون پلي‌آف هم ريسک دارد. ما هم تلاش‌مان را مي‌کنيم تا در رده‌اي بالاتر از چهاردهم قرار گيريم با اين وجود مشکلاتي در رابطه با باشگاه و حاشيه‌ها هنوز وجود دارد. تعهدي که به بازيکنان داشتند پرداخت نشده و سختي‌ها همچنان دنبال ماست. اين تعهدات قرار بود از ابتدا پرداخت شود اما مدام امروز و فردا کردند.

ابراهيم‌زاده در پاسخ به اين پرسش که چرا وحيد طالب‌لو هنوز به تمرين‌هاي تيمش بازنگشته است، بيان کرد: طالب‌لو از بازي با گسترش فولاد در تمرين‌ها حاضر نشده و با من هم صحبت نکرده است. نمي‌دانم دليلش چيست، فقط مي‌دانم نيامده و ديگر پيگيرش نيستم.

وي در پايان درباره گلايه ميلاد نوري از پيگيري نکردن مصدوميتش توسط کادر فني خاطرنشان کرد:‌ اتفاقاً هر روز وضعيت نوري را از دکتر شهاب مي‌پرسم. نوري قرار بود هفته آينده به تمرين بيايد و کارش را شروع کند. من همه اين‌ها را از دکتر شهاب پرسيده‌ام و او گفته که نوري از هفته آينده به تيم اضافه مي‌شود.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها