کد خبر: ۲۰۱۲۸
زمان انتشار: ۰۹:۲۸     ۲۳ شهريور ۱۳۹۰
مسوولین ستاد نماز جمعه تهران به منظور ملاقات با حاج محمود مرتضایی‌فر از پیشکسوتان نماز جمعه تهران، عصر روز دوشنبه در منزل وی حضور یافتند.

به گزارش 598 به نقل از رجا، در این دیدار صمیمی که در راستای تقدیر و تشکر از این خادم ماندگار نماز جمعه تهران صورت گرفت، حجت‌الاسلام والمسلمین شیرمردی مسوول ستاد نماز جمعه تهران به همراه چند تن از معاونین در منزل حاج محمود مرتضایی‌فر حضور یافتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شیرمردی پیرامون کارهای ماندگار مرتضایی‌فر در راستای امر برپایی نماز جمعه تهران گفت: صدای شما صدای انقلاب است و جناب‌عالی بنیان‌گذار اولین تکبیر در نظام اسلامی بودید.

مسوول ستاد نماز جمعه تهران در ادامه یادآور شد: صدای ماندگار شما در طول برگزاری نماز جمعه تهران و دفاع مقدس شور و شعف وصف‌ناشدنی در میان جوانان برپا کرد.

شیرمردی تاکید کرد: خدمات و سوابق شما بر هیچ‌کس پوشیده نیست؛ زیرا در حساس‌ترین مقاطع برای انقلاب همانند سربازی فداکار جانفشانی کردید.

در پایان این دیدار به رسم یادبود و به پاس سال‌ها خدمات مرتضایی‌فر، یک جلد کلام‌الله مجید به وی اهدا شد.

به گزارش خبرآنلاین، مرتضایی فر که هنوز خاطره الله اکبر های او در زمان ورود امام خمینی (ره) در ذهن نسل های متعدد ایران است، بعدها به واسطه حضورش در تریبون نماز جمعه به وزیر شعار معروف شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها