کد خبر: ۲۰۱۱۹۳
زمان انتشار: ۱۰:۳۳     ۰۹ بهمن ۱۳۹۲
سرمربي رئال‌مادريد پس از صعود تيمش به نيمه نهايي جام حذفي اسپانيا به تمجيد از عملکرد ايکر کاسياس پرداخت.

رئال‌مادريد موفق شد در مرحله يک چهارم نهايي جام حذفي اسپانيا با يک گل اسپانيول را شکست دهد تا با پيروزي 2 بر صفر در مجموع دو ديدار راهي مرحله نيمه نهايي شود.

به گزارش ايسنا،کارلو آنچلوتي، سرمربي رئال مادريد پس از پيروزي تيمش برابر اسپانيول در جام حذفي گفت: بازي را خوب شروع کرديم و کنترل بازي را در دست داشتيم. در هر دو نيمه کنترل بازي در اختيار ما بود و توانستيم موقعيت هاي زيادي را به وجود آوريم. درست است که تنها يک گل به ثمر رسانديم اما در طول بازي اجازه نداديم تا حريف موقعيتي خطرناک روي دروازه ما ايجاد کند. از بازي همه بازيکنانم از جمله کوئنترائو و ايارامندي راضي هستم.

سرمربي رئال‌مادريد درباره اينکه دوست دارد در مرحله بعد با کدام تيم روبرو شود، گفت:‌ فرقي نمي کند. هر دو تيم بيلبائو و آتلتيکو مادريد تيم‌هاي خوبي هستند. مي خواهم بازي دو تيم را در اين مرحله ببينم تا بيشتر با حريف آينده خودمان آشنا شوم.

آنچلوتي درباره بسته ماندن دروازه رئال مادريد براي هشتمين بازي پياپي گفت: فکر مي‌کنم اين سيستم باعث شده است تا اعتماد به نفس بازيکنان ما افزايش يابد. به نظرم کل اعضاي تيم به خوبي دفاع مي کنند و موفقيت دفاعي ما به کل تيم بر مي‌گردد.پيشرفت کلي تيم واضح بوده و اين باعث خوشحالي ماست. به نظرم کاسياس يک رکورد فوق العاده از خود به جاي گذاشت. اما من دوست دارم همه بازيکنانم تيمم را به خاطر اين عملکرد ستايش کنم. کاسياس مي‌تواند يک مثال براي همه اعضاي تيم باشد. او مدت ها در تيم بازي نکرده است اما هيچگاه اعتماد به نفس خود را از دست نداد.

رئال‌مادريد يکشنبه هفته آينده در هفته بيست‌و دوم ليگا برابر اتلتيک بيلبائو به ميدان خواهد گرفت.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها