کد خبر: ۲۰۱۱۶
زمان انتشار: ۱۷:۴۰     ۲۲ شهريور ۱۳۹۰

بولتن نیوز : هنوز یک روز از انتشار خبر فساد مالی در خانواده مسعود بارزانی نمی گذرد که مسرور بارزانی فرزند مسعود بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق نسبت به انتشار خبر خرید میلیاردی اش که در بولتن نیوز منتشر شده بود واکنش نشان داد و این خبر را از اساس تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار ما هنوز چند ساعتی از تکذیب مسرور بارزانی ، درباره خبر ویلای بارزانی در آمریکا نگذشته بود که سایت خبری کوردستان پوست به نقل از نشریه (Washington society) عکس های این بنای 5000 متری رامنتشر ساخت .

گرچه این خبر بازتاب های بسیار زیادی در محافل کردستان عراق داشت اما بارزانی تلاش کرد با این تکذیب به نوعی خود را از خرید این خانه مستثنی کند اما مدارک قوی ما بر صحت وجود این خانه و خرید آن توسط مسرور بارزانی حکایت دارد .

این خانه بزرگ و میلیاردی در نشانی 1322 BALLS HILL RD NE - MCLEAN, VIRGINIA 22101 واقع شده است و تصاویر آن نیز در زیر برای روشن شدن افکار عمومی می آید .









مایکل روبن، که همیشه فساد مالی و اداری مقامات اقلیم کردستان را افشا می کند نوشت که بارها مسرور بارزانی در مرکز خرید (TysonsCorner Mall) رویت شده است ‌و فوئاد تالوت (Fouad Talout)دلال معاملات ملکی در کمپانی (Apeks LLC) این اطلاعات را تائید کرده است زیرا خود وی این خانه را به بارزنی فروخته است
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها