کد خبر: ۲۰۱۱۳۱
زمان انتشار: ۰۹:۴۷     ۰۹ بهمن ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال سپاهان گفت: پرسپوليسِ شکست خورده و زخمي به طور قطع خطرناک خواهد بود و آنها مي‌خواهند با پيروزي برابر ما دوباره شانس جدي قهرماني شوند.

زلاتکو کرانچار در خصوص وضعيت سپاهان پيش از ديدار با پرسپوليس عنوان کرد: به طور قطع مي‌توانم بگويم که اکنون در شرايط بسيار خوبي به سر مي‌بريم و وضعيت ما کاملاً مثبت است. بسيار باانگيزه هستيم و فقط براي قهرماني رقابت مي‌کنيم.

به گزارش تسنيم،وي با بيان اينکه در افکار زردپوشان اصفهاني انگيزه زيادي براي دستيابي به قهرماني وجود دارد، افزود: در ديدار روز جمعه مطمئناً سپاهان و پرسپوليس هر 2 به دنبال برد هستند، چرا که اين ديدار، سرنوشت 2 تيم را رقم خواهد زد و بعد از اين بازي مشخص خواهد شد که کدام تيم شانس بيشتري براي قهرماني خواهد داشت.

سرمربي تيم فوتبال سپاهان از انگيزه بالاي خود و شاگردانش براي شکست پرسپوليس ياد کرد و گفت: انگيزه ما براي بازي با پرسپوليس به خاطر اين نيست که اين تيم يک رقيب سنتي براي سپاهان به شمار مي‌آيد، بلکه به اين دليل است که آنها رقيب مستقيم ما در رقابت براي قهرماني هستند.

کرانچار يادآور شد: پرسپوليس هنوز براي قهرمان شدن شانس دارد و ما هم به همراه استقلال، فولاد و نفت ديگر شانس‌هاي قهرماني هستيم و به همين دليل دوست نداريم نتيجه را به پرسپوليس واگذار کنيم تا شانس‌مان براي قهرماني کم شود.

«سپاهان در 10 بازي گذشته شکست نخورده، آيا احتمال دارد رکورد اين تيم مقابل پرسپوليس بشکند؟» وي در پاسخ به اين پرسش خبرنگار تسنيم خاطرنشان کرد: ما خودمان را کاملاً آماده کرده‌ايم و چيزي که به ما انگيزه مي‌دهد نکته‌اي است که مطرح کرديد و آن هم شکست نخوردن ما در 10 مسابقه اخير است. در 2 مسابقه اخير هم خوب کار کرده و پيروز شده‌ايم. بدون شک با همان آمادگي و انگيزه ديدارهاي قبلي و شايد بيشتر از آن مقابل پرسپوليس قرار مي‌گيريم، در عين حال به اين نکته هم واقفيم که شرايط ديدار پرسپوليس و سپاهان تا لحظه آخر مبهم است.

سرمربي سپاهان ادامه داد: پرسپوليس در 2 مسابقه اخير خود مقابل گسترش‌فولاد و فولاد خوزستان شکست خورده و تنها شانسي که براي بازگشت به جدول دارد، پيروزي در ديدار با سپاهان است. پرسپوليسِ شکست خورده و زخمي به طور قطع خطرناک خواهد بود، چرا که شاگردان دايي مي‌خواهند با پيروزي برابر ما دوباره شانس جدي قهرماني شوند و براي اين کار آمادگي بالايي هم خواهند داشت.

کرانچار در پايان تصريح کرد: براي ديدار با پرسپوليس ما انگيزه‌هاي خودمان را خواهيم داشت و مطمئناً با شرايط خوبي به مصاف اين تيم خواهيم رفت. اميدوارم که بتوانيم در اين ديدار نتيجه بگيريم، چون در صورت از دست دادن امتياز شرايط‌مان براي قهرمان شدن سخت مي‌شود.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها