کد خبر: ۲۰۱۰۶
زمان انتشار: ۱۵:۴۰     ۲۲ شهريور ۱۳۹۰
پس از اینکه اقدامات شهرداری در بازسازی قبور شهدا که بیشتر به تخریب این قبور منجر شده است، این اقدامات در برخی موارد با بی سلیقگی و عدم دقت کافی دنبال می شود.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، چند روز پیش کارکنان شهرداری تصویر منقش به شهدای یک محله را در نیمه های از ورودی این محل می برند.

بر اساس این گزارش اهالی مسگرآباد پس از بارها مراجعه به شهرداری جهت نصب بنری منقش به تصاویر شهدای محل، موفق به اخذ مجوز این بنر از شهرداری، شورای شهر و شورای عالی نامگذاری معابر شده که البته شهرداری با این توجیه که بودجه نداریم(!) این طرح نزدیک به یکسال معلق و از نصب این بنر خودداری می کند.

پس از آن اهالی شهر در اقدامی خود جوش بنر زیبایی همراه با تصاویر شهدای شهر، امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری تهیه و در روی پل ورودی شهر مسگرآباد نصب می کنند.


به دنبال این حرکت خودجوش که به تصویب تمام نهادهای ذی ربط رسیده است ماموران شهرداری در نیمه های شب اقدام به پاره کردن این بنر می کنند.



پس از اعتراض مردم مشخص شده که آقای قالیباف با این توجیه که می خواهد تصویر شهید شوشتری را در ورودی شهر نصب کند و این توجیه جالب که چون مسگرآباد در شرق تهران است و شهید شوشتری نیز اهل مشهد و آن هم از شرق ایران است باید در ورودی شهر بنر شهید شوشتری نصب شود، با این عمل موافقت داشته است.

این در حالی است که  با توجه به مردمی بودن این اقدام و اینکه ورودی محله ها زیباتر است که منقش به تصاویر شهدای این محل باشد و نیز نامگذاری قسمتی از اتوبان تهران مشهد و میدانی در شهرک غرب به نام شهید شوشتری به نظر می رسد در این مورد بایستی نظر مردم شهر تایید می شد.

همچنین با پیگیری های اهالی مسگرآّباد و جمع آوری استشهادیه از اهالی محل پیشنهاد شده تا در محله ها و یا معابری که خالی از شهید است به نام شهید شوشتری تزیین شود و این اقدام شهرداری موجب دلخوری و ناراحتی مردم شده است.

پیش از این نیز گلایه های فراوانی پس ازتخریب قبور شهدا به بهانه نوسازی این قبور از سوی مردم صورت گرفت و یا حذف عنوان  "شهید" از تابلوی کوچه هایی که به نام شهدا تزیین شده بود.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۷
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۹ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
خب بنده خدا ها اینقدر پول خرج خواننده ها کردن توی جشن رمضان و جشن شعبان پول واسه شهدا نداشتن.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۳ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
چشممان روشن از عملکرد جدید اقای اصولگرا ی صاحب سهم خوب شد معنی اصول را هم فهمیدیم ! خون شهدا یقه ات را بگیرد سیاستزده ی دنیا زده !
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۳ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
خوبه این آقای سرتیپ / خلبان / دکتر / شهردار به اطرافیان خودش تفهیم کنه که اگه به این مسئولیت ها رسیدن از صدقه سر شهداست
آدم وقتی یاد فیلم تبلیغاتی ایشون میفته میبینه چه جوری از جبهه ها میگفت و زار زار گریه میکرد
از قدیم میگن پدر این میز ریاست بسوزه
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۶ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
به كوري جشم شما أقاي دكتر قاليباف به همان جايي ميرسند كه شما جشم ديدنش را نداريد
پاسخ
ناشناس
UNITED STATES
۰۷:۰۰ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
به کوری چشم ما جناب خالیباف یا گلیمباف که وجودش را ندارد که از پهلوانان زنده انتقام بگیرد از یلانی که دستشان از دنیا کوتاه شده انتقام میگیرند عجب یلی است این شهردار ما اگر ما اکنون گاهی دچار مشگل هستیم بدین جهت است که بهترینها و پاکترینهای ما ان نازنینان بی ادعا و فداکار شهید شدند شرم اور است انچه با شهیدان و نام انها و ارامشگاههای انها میکنند چگونه است که ملت ما این اجازه را میدهند حیرت اور است که مردم خاموشند و میگذارند هر انچه که برخی میخواهند با شهیدان ما انجام دهند به نظر من مردم و مطبوعات ما بیشتر از قالیبافها مقصر هستند .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۸ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
man vaghti dar mashhad sare mazare babanazar raftam va mazlom vaghe shodane shohada ro dudam goftam of bar shoma ke shohada ro faramosh kardud va donuaye poshali baraye khod sakhtid az ghali baf beporsud key sare mazare babanazar rafte
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۷ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
...." نادیده قبا دیده بر بند قبا ریده".....
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها