کد خبر: ۲۰۰۸۶۷
زمان انتشار: ۱۱:۵۵     ۰۸ بهمن ۱۳۹۲
شايعه جدايي آندرانيک تيموريان از استقلال اين روزها بيش از پيش قوت گرفته است.

جدايي بازيکنان ملي‌پوش در هفته‌هاي اخير به بزرگترين چالش امير قلعه‌نويي تبديل شده و بعد از رفتن منتظري و نکونام به نظر مي رسد اين بار نوبت به تيموريان رسيده است.

به گزارش فارس، استقلال که در اين فصل با مشکلات پي در پي مصدوميت بازيکنان روبرو بود و بازيکناني مثل جمشيديان، کبه، حيدري و حتي بيک زاده را مقاطع مختلف فصل در اختيار نداشت حالا بايد در هفته‌هاي پاياني به اين فکر باشد که آيا تيموريان را در اختيار دارد يا نه.

بحث جدايي بازيکنان ملي پوش از تيم ها ابتدا از استقلال رنگ واقعيت گرفت و حتي به سيد جلال حسيني و پرسپوليس هم کشيده شده اما هنوز مشخص نشده چرا بازيکناني که در تيم ملي حضور دارند به يکباره هواي کشورهاي عربي و قطر به سرشان زده است؟

تيموريان روز گذشته در پايان تمرين استقلال نزديک به 30 دقيقه با قلعه‌نويي گفت و گو کرد ولي مشخص نشد که آيا محور اين گفت و گو جدايي هافبک ارمني استقلال بوده يا خير اما به نظر مي رسد تيموريان از مدتها پيش پيشنهاداتي را از کشورهاي عربي داشته اما منتظر فرصت بوده تا آنها را بررسي کند.

استقلالي‌ها که اين روزها در پي تقويت تيم خود هستند اعلام کرده اند قصد ندارند مدافع خارجي را هم به تيم خود اضافه کنند زيرا فهرست اين تيم پر شده است. علي فتح الله زاده مديرعامل باشگاه استقلال در اين زمينه به خبرنگار فارس گفت: ليست ما جا ندارد که بخواهيم بازيکن اضافه کنيم و نيازي هم نداريم.

آنچه که فعلا براي باشگاه استقلال به يک علامت سوال تبديل شده شايعاتي مبني بر سفر ناگهاني تيموريان به قطر است.

در رسانه هاي امروز نيز نقل قولي از تيموريان منتشر شده که اعلام کرده براي جدايي از جمع آبي پوشان بايد با امير قلعه نويي صحبت کند. مسئله اين است که تا نهايتا 6 هفته ديگر ليگ برتر به پايان مي رسد و تکليف استقلال در جام حذفي هم تا قبل از پايان بهمن ماه مشخص مي شود. از سويي در ماه پاياني سال تازه داستان استقلال در ليگ قهرمانان آسيا شروع مي شود. با توجه به مصدوميت هاي زياد در اين تيم و جدايي برخي از بازيکنان از جمله نکونام امير قلعه نويي قرار است چطور اين تيم را جمع و جور کند.

آيا بايد پيشنهاد الاهلي قطر به تيموريان را واقعي و به واقعيت نزديک دانست؟

مطمئنا اگر جدايي تيموريان واقعيت داشته باشد باشگاه استقلال و شخص امير قلعه نويي با اين جدايي موافق نخواهند بود مگر اينکه در قرارداد آندو هم از همان بدهاي معروف مختص فوتبال ايران نهفته باشد که بازيکن بتواند در اوج مسابقات ساز جدايي بزند.

قلعه‌نويي که همين چند هفته پيش مدعي شد با رفتن جباري، منتظري، مجيدي و اين اواخر نکونام ستون فقرات تيمش را از دست داده حالا بايد براي جدايي تيموريان فکري کند مگر آنکه تيموريان شرايط اين روزهاي استقلال را درک کرده و تا پايان فصل در اين تيم بماند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها