کد خبر: ۲۰۰۷۰۷
زمان انتشار: ۲۱:۰۰     ۰۷ بهمن ۱۳۹۲
سرپرست تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بايد برنامه‌ريزي مسابقات ليگ برتر بهتر باشد تا به تيم‌ها فشار زيادي وارد نشود، چون اينگونه فوتبال ضربه مي‌خورد.
حسين ابن‌قاسم در خصوص پيروزي فولاد برابر پرسپوليس در مرحله يک چهارم نهايي جام حذفي اظهار داشت: پيش‌بيني کرده بودم که هر 2 تيم يک بازي خوب انجام دهند و ما يک بازي سخت داشته باشيم. از اينکه توانستيم پرسپوليس را شکست دهيم خوشحالم و بيشتر از برد خوشحالم از اينکه مردم به ورزشگاه آمدند و يک فوتبال زيبا را از هر 2 تيم مشاهده کردند.

به نقل از تسنيم،وي افزود: پرسپوليس و استقلال تيم‌هاي بزرگي هستند و افتخارات فوتبال ايران محسوب مي‌شوند. اين 2 تيم در هر شرايطي بزرگ هستند و پرسپوليس در هر 2 بازي ليگ و جام حذفي که مقابل ما شکست خورد، زيبا بازي کرد و تماشاگران لذت بردند.

سرپرست تيم فولاد با بيان اينکه فارغ از نتيجه تماشاگران هر 2 تيم فوتبال زيبايي ديدند و خوشحال به خانه برگشتند، گفت: مطمئنم اگر هواي اهواز باراني نمي‌شد در هر 2 بازي ورزشگاه پر مي‌شد اما همين که در بازي ديروز (يک‌شنبه) پس از مدت‌ها ورزشگاه را پر ديدم خوشحالم. مدت‌ها بود در اهواز اين همه تماشاگر به ورزشگاه نيامده بودند و به نظر مي‌رسد تماشاگران با ورزشگاه آشتي کرده‌اند.

ابن‌قاسم در ادامه گفت‌وگو با تسنيم، با ابراز نگراني از فشردگي ديدارهاي ليگ، عنوان کرد: تنها نگراني ما زمان فشرده بازي‌هاي‌مان است. اين هفته بايد به مصاف سايپا برويم که اول بهمن‌ماه با نفت ديدار کرد و ما هم در همان تاريخ با مس بازي کرديم. سايپا پس از اين ديدار استراحت کرد اما ما يک ماراتن سنگين با پرسپوليس داشتيم که اکنون با خستگي اين بازي بايد به کرج برويم و با سايپا ديدار کنيم.

وي ادامه داد: سايپا اکنون به خوبي استراحت کرده و تمرينات را به طور منظم پشت سر گذاشته است، در حالي که ما زمان زيادي براي تمرين کردن نداشتيم و تنها توانستيم ريکاوري کرده و تمرين سبک انجام دهيم. به نظرم بايد برنامه‌ريزي بهتر باشد تا به تيم‌ها فشار زيادي وارد نشود، چون اينگونه فوتبال ضربه مي‌خورد و جوان‌هايي که آينده فوتبال ملي ما هستند آسيب مي‌بينند. براي به پايان رساندن ليگ راه بهتري هم وجود دارد و اميدوارم مسئولان سازمان ليگ در برنامه‌ريزي فشرده مسابقات دقت بيشتر کنند.

سرپرست تيم فولاد خوزستان با اشاره به ديدار اين تيم با سايپا، اظهار داشت: سايپا جز‌و تيم‌هايي است که فوتبال خوبي انجام مي‌دهد. آنها در اين بازي ميزبان هستند و در شرايطي هم که بيشتر از ما استراحت کرده‌اند، کارمان را سخت خواهند کرد. با اين حال اميدوارم بتوانيم برابر تيم سايپا به برتري برسيم و به روند روبه رشد خود ادامه دهيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها