کد خبر: ۲۰۰۴۸
زمان انتشار: ۱۰:۱۶     ۲۲ شهريور ۱۳۹۰
کسانی که در توطئه براندازی نظام شرکت داشند و هر گز از اقدام خود اظهار ندامت نکردند، به هیچ وجه ملت و نظام حضور طلب کارانه آنها در انتخابات پیش رو را نمی پذیرد...من نمی دانم بررسی این مسئله که مقام معظم رهبری لفظ "سران فتنه" را گفته اند یا نگفته اند، چه ضرورتی دارد...

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار سیاسی شبکه خبری آتی نیوز؛ پرویز سروری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش برخی افراد که در صدد ایجاد بستر لازم برای حضور دوباره فتنه گران در انتخابات هستند، گفت: ما نمی توانیم برای کسانی که نتوانستند امتحانشان را پس بدهند و قانون و انتخابات را دور زدند، فرش قرمز پهن کنیم تا در انتخابات شرکت کنند. این کار قطعا مقبول مردم و نظام نیست.

سروری با تاکید بر اینکه این اقدام نمی تواند تحقق عملی داشته باشد، افزود: کسانی که در توطئه براندازی نظام شرکت داشند و هر گز از اقدام خود اظهار ندامت نکردند، به هیچ وجه ملت و نظام حضور طلب کارانه آنها در انتخابات پیش رو را نمی پذیرد.

این نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات یک نماینده اقلیت درباره سران فتنه گفت: من نمی دانم بررسی این مسئله که مقام معظم رهبری لفظ "سران فتنه" را گفته اند یا نگفته اند، چه ضرورتی دارد. به هر حال فتنه ای شکل گرفته و عده ای در ایجاد آن دخیل بوده اند. یک سر این عده سران سلطه بودند که با همه ابزار و امکاناتشان مجموعه مخالفین نظام را در این کار بسیج کرده و با هدف براندازی نظام جمهوری اسلامی وارد این عرصه شدند. عده ای هم در داخل آنها را همراهی کرده و تا توانستند بر تبل واگرایی از نظام و همگرایی با دشمنان نظام کوبیدند و کمال همکاری را با آنها داشته اند. این افراد با نام قانون وارد انتخابات شدند و وقتی نتوانستند حداکثر آرای مردم را کسب کنند، با نادیده گرفتن قانون وفصل الخطاب ها و هم نوا با ضد انقلاب بر ساز بی قانونی نواختند و یک سمفونی سلطه پسند را بر ما تحمیل کردند تا جایی که خسارات جانی و مالی زیادی برای ما ایجاد شد و این تجربه شیرین رکورد 85درصد مشارکت مردم در انتخابات به کام ملت تلخ شد.
 
پرویز سروری گفت: بنابراین مهم نیست که نام این افراد را چه بگذاریم. هم می توانند سران فتنه باشند و هم مدیران فتنه. چرا که برخی افراد در داخل تحت مدیریت و لیسانس نظام سلطه فتنه را هدایت کردند و نقش اول را در آن بر عهده داشتند.

گفتنی است: اخیرا محمد مهدی شهریاری نماینده اصلاح طلب مجلس در گفتگویی با یکی از خبرگزاری ها تصریح کرد: رهبر انقلاب هیچ گاه از لفظ ((سران فتنه)) را در سخنان خود به کار نبردند و هر گاه به موضوع فتنه اشاره نمودند، منظورشان به عوامل خارجی بوده است. 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها